Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
Alcon-Total
previous arrow
next arrow

Η Tokai Optical πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο της στην πολυεστιακή μάρκα φακών NEURO SELECT στην Αυστραλία, προσφέροντας εξατομικευμένους φακούς για άτομα που απολαμβάνουν διαφορετικές δραστηριότητες και τρόπους ζωής.

Σύμφωνα με την εταιρεία, ο προοδευτικός φακός υψηλών προδιαγραφών εκμεταλλεύεται τη νευροεπιστήμη αιχμής και επιλέγεται από τον εγκέφαλο, ανάλογα με το άτομο και τον τρόπο ζωής του. Οι φακοί έχουν αναπτυχθεί σε συνεργασία με το Εθνικό Ινστιτούτο Φυσιολογικών Επιστημών, αξιολογώντας τον τρόπο εμφάνισης των εικόνων στον εγκέφαλο και αξιολογώντας την καθαρότητα των περιφερειακών περιοχών των φακών.

Ο NEURO SELECT διαθέτει μια μοναδική βασική σχεδίαση που εισάγει τρεις τύπους τεχνολογίας: N-style Binocular Link Design , έλεγχος μεταβλητής ζώνης και αποκλειστικό σύστημα Multi Optima, σε όλες τις κατηγορίες.

«Ο σχεδιασμός N-style Binocular Link είναι η βασική τεχνολογία για τον NEURO SELECT, η οποία επαληθεύει τα αποτελέσματα των φακών με τη βοήθεια της νευροεπιστήμης χρησιμοποιώντας μαγνητοεγκεφαλογραφία και προσεγγίζει την όραση και των δύο ματιών», δήλωσε η Tokai.

Πηγή  https://www.insightnews.com.au/tokai-optical-exploiting-neuroscience-in-latest-progressive-design/

 

Σε μια προσπάθεια να τιμήσει τις προσπάθειες βιωσιμότητας στη βιομηχανία γυαλιών, η Mido κυκλοφόρησε ένα Certified Sustainable Eyewear Award για τα πιο βιώσιμα γυαλιά και θήκες από την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο.

Κάθε εκθέτης της Mido 2023 μπορεί να προτείνει ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου, σκελετούς γυαλιών ή θήκη για να διαγωνιστεί σε έξι κατηγορίες. Μια διεθνής επιτροπή κριτών θα αξιολογήσει τα ανταγωνιστικά προϊόντα, τα οποία πρέπει να πληρούν τα κριτήρια ότι έχουν παραχθεί σύμφωνα με βιώσιμες πρακτικές, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης ανακυκλωμένων υλικών, της εξάλειψης αποβλήτων, της δυνατότητας ανακύκλωσης και της χρήσης ανανεώσιμων πόρων.

Τα βραβεία, που κυκλοφόρησαν σε συνεργασία με την Ιταλική Ένωση Κατασκευαστών Οπτικών και το Ιταλικό Ινστιτούτο Πιστοποίησης Οπτικών Προϊόντων, θα απονεμηθούν στη Mido, από τις 4 έως τις 6 Φεβρουαρίου 2023.

 Πηγή https://www.nzoptics.co.nz/articles/archive/mido-launches-sustainability-award/

OC3
Τα καταστήματα οπτικών ειδών, Occhio Papavassiliou, το Σάββατο 17/12/22 πραγματοποίησαν τα εγκαίνια του νέου καταστήματος της αλυσίδας στην καρδιά της Αθήνας, στην οδό Ερμού 36. Σε μια ζεστή ατμόσφαιρα, όσοι παρευρέθηκαν απόλαυσαν τη χριστουγεννιάτικη γιορτή με ζεστό κρασί Glühwein και τις χαρούμενες μελωδίες του live DJ set.

Το παρών έδωσαν γνωστά και αγαπημένα πρόσωπα από τον χώρο της showbiz αλλά και της πολιτικής. Το σύνθημα για την έναρξη της γιορτής έδωσαν ο Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης και οι πρόεδροι ΕΕΑ, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, και ΓΣΕΒΕΕ, Γιώργος Καββαθάς, με την κοπή της κόκκινης κορδέλας των εγκαινίων. Οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα γυαλιά ηλίου και τους σκελετούς οράσεως του καταστήματος Occhio Papavassiliou αλλά και να προχωρήσουν σε Christmas shopping για τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Ανάμεσά τους, ο Χρήστος Μπίρμπας & η Αναστασία Περάκη, η Χαρά Παπά & ο Στέφανος Τσαγκαράκης, η Evangelia και η Lex.
oc2


Η αδειοδότηση γυαλιών και η χορηγία αγώνων επεκτάθηκαν με νέα συμφωνίαΗ αδειοδότηση γυαλιών και η χορηγία αγώνων επεκτάθηκαν με νέα συμφωνία
 Η EssilorLuxottica ανακοίνωσε την ανανέωση και την επέκταση της συνεργασίας της με τη Ferrari S.p.A., μια εξ ολοκλήρου ιταλική θυγατρική της Ferrari N.V., που ξεκίνησε το 2016.
Στο πλαίσιο της νέας πολυετούς συμφωνίας, που υπογράφηκε από τις δύο εταιρείες και ισχύει από την 1η Ιανουαρίου 2023, η EssilorLuxottica θα συνεχίσει να σχεδιάζει, να παράγει και να εμπορεύεται προϊόντα γυαλιών με τις μάρκες Scuderia Ferrari και Ray-Ban. Οι δραστηριότητες αδειοδότησης επεκτείνονται επίσης στην πρώτη συλλογή γυαλιών με το εμπορικό σήμα Prancing Horse.
Η χορηγία της EssilorLuxottica επεκτείνεται επίσης βάσει της νέας συμφωνίας: το λογότυπο Ray-Ban, εκτός από το ότι θα παραμείνει στα μονοθέσια της Formula 1, θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στα αυτοκίνητα και τα ρούχα των επίσημων οδηγών της Competizioni GT, που αγωνίζονται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής με το Le Mans Hypercar και σε ένα πρωτάθλημα Gran Turismo με αυτοκίνητα GT3.
«Υπάρχει μόνο μία Ferrari και η κοινή μας ιστορία ήταν συναρπαστική από την αρχή. Είδαμε με την πρώτη μας συνεργασία μεταξύ της Ray-Ban και της Scuderia Ferrari το πάθος των οπαδών των αγώνων για τη μάρκα Ferrari και το ισχυρό crossover μεταξύ αγώνων και μόδας μεταφράζεται πολύ καλά σε γυαλιά. Με την διευρυμένη συνεργασία μας, θα φέρουμε αυτόν τον ενθουσιασμό σε πολλούς περισσότερους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, αναπτύσσοντας περαιτέρω τη Ferrari στην κατηγορία των γυαλιών», δήλωσε ο Francesco Milleri, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της EssilorLuxottica.
«Από σήμερα, η Ferrari ετοιμάζεται να επιτύχει νέους στόχους με την EssilorLuxottica: από την πρώτη αποκλειστικά σειρά γυαλιών με την επωνυμία Ferrari, μέχρι τις προκλήσεις που μας περιμένουν στις πίστες στις επόμενες σεζόν του μηχανοκίνητου αθλητισμού», δήλωσε ο Benedetto Vigna, Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari. «Ξεκινώντας από μια κοινή ιστορία αριστείας και αυθεντικά κοινές αξίες, θέλουμε να οικοδομήσουμε περαιτέρω συναρπαστικά έργα μαζί με τα εκατομμύρια των θαυμαστών και των πελατών που μας επιλέγουν και πιστεύουν σε αυτή τη συνεχώς αναπτυσσόμενη συνεργασία».

Πηγή https://www.luxottica.com/en/ray-ban-and-ferrari-strengthen-their-collaboration

Ο φαρμακευτικός κολοσσός Novartis με έδρα την Ελβετία σταθμίζει την πώληση των οφθαλμολογικών επιχειρηματικών μονάδων του, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg.


Σύμφωνα με την έκθεση, η εταιρεία –η οποία δραστηριοποιείται στην Αυστραλία– επιδιώκει να συγκεντρώσει κεφάλαια από την πιθανή πώληση για να επενδύσει σε φάρμακα αιχμής. Η οφθαλμολογική μονάδα θα μπορούσε να αποτιμηθεί στα 5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ (7,5 δισεκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας).

Η Novartis έχει σημαντική παρουσία στην οφθαλμολογία, με ένα από τα πρώτα εγκεκριμένα αντι-VEGF για την ασθένεια της ωχράς κηλίδας, το Lucentis (ranibizumab), που διατίθεται στο Pharmaceutical Benefits Scheme (PBS) από το 2007. Η θεραπεία είναι τώρα το όγδοο πιο ακριβό φάρμακο στο PBS, κοστίζοντας στην κυβέρνηση περίπου 220 εκατομμύρια δολάρια ετησίως.

Στη συνέχεια, η εταιρεία ανέπτυξε τη μακράς δράσης (Beovu) που καταχωρήθηκε στο PBS ως θεραπεία δεύτερης γραμμής anti-VEGF για τη νεοαγγειακή ηλικιακή εκφύλιση της ωχράς κηλίδας τον Οκτώβριο του 2021 και εξασφάλισε επίσης την έγκριση της πρώτης γονιδιακής θεραπείας της Αυστραλίας, Luxturna (voretigene neparvovec), τον Αύγουστο του 2020 για ασθενείς με κληρονομική νόσο του αμφιβληστροειδούς που προκαλείται από παθογόνες μεταλλάξεις RPE65.

Πηγή https://www.insightnews.com.au/novartis-eyes-sale-of-multi-billion-dollar-ophthalmology-business-report/