Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

OC3
Τα καταστήματα οπτικών ειδών, Occhio Papavassiliou, το Σάββατο 17/12/22 πραγματοποίησαν τα εγκαίνια του νέου καταστήματος της αλυσίδας στην καρδιά της Αθήνας, στην οδό Ερμού 36. Σε μια ζεστή ατμόσφαιρα, όσοι παρευρέθηκαν απόλαυσαν τη χριστουγεννιάτικη γιορτή με ζεστό κρασί Glühwein και τις χαρούμενες μελωδίες του live DJ set.

Το παρών έδωσαν γνωστά και αγαπημένα πρόσωπα από τον χώρο της showbiz αλλά και της πολιτικής. Το σύνθημα για την έναρξη της γιορτής έδωσαν ο Υπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης και οι πρόεδροι ΕΕΑ, Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, και ΓΣΕΒΕΕ, Γιώργος Καββαθάς, με την κοπή της κόκκινης κορδέλας των εγκαινίων. Οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα γυαλιά ηλίου και τους σκελετούς οράσεως του καταστήματος Occhio Papavassiliou αλλά και να προχωρήσουν σε Christmas shopping για τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Ανάμεσά τους, ο Χρήστος Μπίρμπας & η Αναστασία Περάκη, η Χαρά Παπά & ο Στέφανος Τσαγκαράκης, η Evangelia και η Lex.
oc2


Η αδειοδότηση γυαλιών και η χορηγία αγώνων επεκτάθηκαν με νέα συμφωνίαΗ αδειοδότηση γυαλιών και η χορηγία αγώνων επεκτάθηκαν με νέα συμφωνία
 Η EssilorLuxottica ανακοίνωσε την ανανέωση και την επέκταση της συνεργασίας της με τη Ferrari S.p.A., μια εξ ολοκλήρου ιταλική θυγατρική της Ferrari N.V., που ξεκίνησε το 2016.
Στο πλαίσιο της νέας πολυετούς συμφωνίας, που υπογράφηκε από τις δύο εταιρείες και ισχύει από την 1η Ιανουαρίου 2023, η EssilorLuxottica θα συνεχίσει να σχεδιάζει, να παράγει και να εμπορεύεται προϊόντα γυαλιών με τις μάρκες Scuderia Ferrari και Ray-Ban. Οι δραστηριότητες αδειοδότησης επεκτείνονται επίσης στην πρώτη συλλογή γυαλιών με το εμπορικό σήμα Prancing Horse.
Η χορηγία της EssilorLuxottica επεκτείνεται επίσης βάσει της νέας συμφωνίας: το λογότυπο Ray-Ban, εκτός από το ότι θα παραμείνει στα μονοθέσια της Formula 1, θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στα αυτοκίνητα και τα ρούχα των επίσημων οδηγών της Competizioni GT, που αγωνίζονται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής με το Le Mans Hypercar και σε ένα πρωτάθλημα Gran Turismo με αυτοκίνητα GT3.
«Υπάρχει μόνο μία Ferrari και η κοινή μας ιστορία ήταν συναρπαστική από την αρχή. Είδαμε με την πρώτη μας συνεργασία μεταξύ της Ray-Ban και της Scuderia Ferrari το πάθος των οπαδών των αγώνων για τη μάρκα Ferrari και το ισχυρό crossover μεταξύ αγώνων και μόδας μεταφράζεται πολύ καλά σε γυαλιά. Με την διευρυμένη συνεργασία μας, θα φέρουμε αυτόν τον ενθουσιασμό σε πολλούς περισσότερους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, αναπτύσσοντας περαιτέρω τη Ferrari στην κατηγορία των γυαλιών», δήλωσε ο Francesco Milleri, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της EssilorLuxottica.
«Από σήμερα, η Ferrari ετοιμάζεται να επιτύχει νέους στόχους με την EssilorLuxottica: από την πρώτη αποκλειστικά σειρά γυαλιών με την επωνυμία Ferrari, μέχρι τις προκλήσεις που μας περιμένουν στις πίστες στις επόμενες σεζόν του μηχανοκίνητου αθλητισμού», δήλωσε ο Benedetto Vigna, Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari. «Ξεκινώντας από μια κοινή ιστορία αριστείας και αυθεντικά κοινές αξίες, θέλουμε να οικοδομήσουμε περαιτέρω συναρπαστικά έργα μαζί με τα εκατομμύρια των θαυμαστών και των πελατών που μας επιλέγουν και πιστεύουν σε αυτή τη συνεχώς αναπτυσσόμενη συνεργασία».

Πηγή https://www.luxottica.com/en/ray-ban-and-ferrari-strengthen-their-collaboration

Ο φαρμακευτικός κολοσσός Novartis με έδρα την Ελβετία σταθμίζει την πώληση των οφθαλμολογικών επιχειρηματικών μονάδων του, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg.


Σύμφωνα με την έκθεση, η εταιρεία –η οποία δραστηριοποιείται στην Αυστραλία– επιδιώκει να συγκεντρώσει κεφάλαια από την πιθανή πώληση για να επενδύσει σε φάρμακα αιχμής. Η οφθαλμολογική μονάδα θα μπορούσε να αποτιμηθεί στα 5 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ (7,5 δισεκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας).

Η Novartis έχει σημαντική παρουσία στην οφθαλμολογία, με ένα από τα πρώτα εγκεκριμένα αντι-VEGF για την ασθένεια της ωχράς κηλίδας, το Lucentis (ranibizumab), που διατίθεται στο Pharmaceutical Benefits Scheme (PBS) από το 2007. Η θεραπεία είναι τώρα το όγδοο πιο ακριβό φάρμακο στο PBS, κοστίζοντας στην κυβέρνηση περίπου 220 εκατομμύρια δολάρια ετησίως.

Στη συνέχεια, η εταιρεία ανέπτυξε τη μακράς δράσης (Beovu) που καταχωρήθηκε στο PBS ως θεραπεία δεύτερης γραμμής anti-VEGF για τη νεοαγγειακή ηλικιακή εκφύλιση της ωχράς κηλίδας τον Οκτώβριο του 2021 και εξασφάλισε επίσης την έγκριση της πρώτης γονιδιακής θεραπείας της Αυστραλίας, Luxturna (voretigene neparvovec), τον Αύγουστο του 2020 για ασθενείς με κληρονομική νόσο του αμφιβληστροειδούς που προκαλείται από παθογόνες μεταλλάξεις RPE65.

Πηγή https://www.insightnews.com.au/novartis-eyes-sale-of-multi-billion-dollar-ophthalmology-business-report/

 

Η εταιρία ΣΥΚΑΡΑΣ καλωσορίζει στην οικογένειά της τα Calvin Klein, Calvin Klein Jeans & Longchamp επεκτείνοντας έτσι την fashion γκάμα προϊόντων της. Αυτά τα νέα introductions φέρνουν μαζί τους τολμηρές-προοδευτικές ιδέες και έρχονται για να καλύψουν κάθε είδος γούστου και προτίμησης.

ck sikaras

Τα Calvin Klein, μοντέρνα και μινιμαλιστικά, λανσάρουν σύγχρονα σχέδια με εμβληματικές λεπτομέρειες που παραμένουν διαχρονικά στο πέρασμα του χρόνου. Τα Calvin Klein Jeans δίνουν έμφαση στην casual πλευρά της μόδας και αντλούν έμπνευση από την pop κουλτούρα και το σύγχρονο citylife. Τα Longchamp αποτελούν ύμνο στην απλότητα, τα διαχρονικά σχέδια, τις εκλεπτυσμένες λεπτομέρειες και τις πολύχρωμες παλέτες.

Οι νέες προσθήκες, μαζί με τα Silhouette, Caroline Abram, MCM, Nike, Vuarnet, American Optical, Glass of Brixton και Next Occhiali, προσφέρουν μια τεράστια ποικιλία σκελετών οράσεως και ηλίου που εξισορροπούν  το μοντέρνο, κλασικό και δυναμικό style.

Αναζητήστε τα μέσα από την εταιρία ΣΥΚΑΡΑΣ.

sicaras logo 

Αποκλειστική διάθεση:

Ευριπίδου 6 10559 Αθήνα

Τ: 210 32 50 101-2, 210 32 45 530

Ε: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

www.sicaras.gr

 

Το Ινστιτούτο Φακών Επαφής (CLI) δημοσίευσε μια έκθεση που εξετάζει τα πιο πολύτιμα αγαθά και τις υπηρεσίες των καταναλωτών των ΗΠΑ στο πλαίσιο των πληθωριστικών πιέσεων, με τους φακούς επαφής (CLs) και τα γυαλιά να βγαίνουν στην κορυφή.

Η ανάλυση του οργανισμού επιβεβαιώνει την αξία που δίνουν οι ασθενείς στην όραση και τους φακούς επαφής τους, η οποία συσχετίζεται με την ισχυρή αγοραστική δύναμη της κατηγορίας. Αποκαλύπτει επίσης ότι αρκετές συμπεριφορές που σχετίζονται με τους φακούς επαφής μπορεί να αλλάξουν με προσωπικές οικονομικές προκλήσεις και συμβουλεύει την κοινότητα των παρόχων να αντιμετωπίσει προληπτικά αυτές τις πιθανές αλλαγές.

Οι ερωτηθέντες κατέταξαν τους φακούς επαφής τους (84%) και τα γυαλιά τους (75%) ως εξαιρετικά ή πολύ σημαντικά – τις υψηλότερες βαθμολογίες μεταξύ 26 κατηγοριών αγαθών και υπηρεσιών. Όταν ρωτήθηκαν για το πώς οι πληθωριστικές πιέσεις είχαν αλλάξει τις δαπάνες των νοικοκυριών, οι φακοί επαφής (8%) και τα γυαλιά (7%) παρουσίασαν τη μικρότερη αλλαγή.

Οι συγγραφείς συμβούλεψαν τους επαγγελματίες οφθαλμικής φροντίδας να είναι σε εγρήγορση για οικονομικές αλλαγές συμπεριφοράς που θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο την υγεία των ματιών, με περίπου ένα στα τέσσερα άτομα να λέει ότι μπορεί να αναζητήσει λιγότερο δαπανηρές επιλογές ενόψει της οικονομικής πίεσης, είτε μέσω διαδικτύου (27%) είτε μέσω της φροντίδας των ματιών του επαγγελματία (26%). Οι επικίνδυνες συμπεριφορές περιελάμβαναν τη χρήση των φακών τους για περισσότερες ημέρες από τις εγκεκριμένες (24%) και τη χρήση λιγότερου διαλύματος καθαρισμού κατά το ξέβγαλμα και την αποθήκευση των φακών (11%).

Πηγή https://www.nzoptics.co.nz/articles/archive/cls-and-glasses-highly-valued-amid-economic-pressure/