Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Το Ινστιτούτο Φακών Επαφής (CLI) δημοσίευσε μια έκθεση που εξετάζει τα πιο πολύτιμα αγαθά και τις υπηρεσίες των καταναλωτών των ΗΠΑ στο πλαίσιο των πληθωριστικών πιέσεων, με τους φακούς επαφής (CLs) και τα γυαλιά να βγαίνουν στην κορυφή.

Η ανάλυση του οργανισμού επιβεβαιώνει την αξία που δίνουν οι ασθενείς στην όραση και τους φακούς επαφής τους, η οποία συσχετίζεται με την ισχυρή αγοραστική δύναμη της κατηγορίας. Αποκαλύπτει επίσης ότι αρκετές συμπεριφορές που σχετίζονται με τους φακούς επαφής μπορεί να αλλάξουν με προσωπικές οικονομικές προκλήσεις και συμβουλεύει την κοινότητα των παρόχων να αντιμετωπίσει προληπτικά αυτές τις πιθανές αλλαγές.

Οι ερωτηθέντες κατέταξαν τους φακούς επαφής τους (84%) και τα γυαλιά τους (75%) ως εξαιρετικά ή πολύ σημαντικά – τις υψηλότερες βαθμολογίες μεταξύ 26 κατηγοριών αγαθών και υπηρεσιών. Όταν ρωτήθηκαν για το πώς οι πληθωριστικές πιέσεις είχαν αλλάξει τις δαπάνες των νοικοκυριών, οι φακοί επαφής (8%) και τα γυαλιά (7%) παρουσίασαν τη μικρότερη αλλαγή.

Οι συγγραφείς συμβούλεψαν τους επαγγελματίες οφθαλμικής φροντίδας να είναι σε εγρήγορση για οικονομικές αλλαγές συμπεριφοράς που θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο την υγεία των ματιών, με περίπου ένα στα τέσσερα άτομα να λέει ότι μπορεί να αναζητήσει λιγότερο δαπανηρές επιλογές ενόψει της οικονομικής πίεσης, είτε μέσω διαδικτύου (27%) είτε μέσω της φροντίδας των ματιών του επαγγελματία (26%). Οι επικίνδυνες συμπεριφορές περιελάμβαναν τη χρήση των φακών τους για περισσότερες ημέρες από τις εγκεκριμένες (24%) και τη χρήση λιγότερου διαλύματος καθαρισμού κατά το ξέβγαλμα και την αποθήκευση των φακών (11%).

Πηγή https://www.nzoptics.co.nz/articles/archive/cls-and-glasses-highly-valued-amid-economic-pressure/

 

Η Optofix έδειξε και φέτος τη δυναμική της στην έκθεση Circum Eye που διοργανώθηκε στις 19-20/11 στο ΣΕΦ.

Στην έκθεση παρουσιάστηκε η νέα συλλογή γυαλιών ηλίου και οράσεως Estorial που ήρθε για να συμπληρώσει την ήδη διευρυμένη γκάμα της εταιρείας, προσδίδοντας περισσότερα σχέδια και χρώματα ακολουθώντας την τάση της αγοράς.

Από το περίπτερο δεν έλειψε η παρουσία της ελβετικής εταιρείας Optiswiss που τα τελευταία χρόνια εμπιστεύεται την Optofix και την έχει επιλέξει να είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός της στην Ελλάδα σε οφθαλμικούς φακούς και φακούς ηλίου.
optofix circum eye 2022 1000x1000

Η δοκιμαστική ενσωμάτωση του φακού της Mojo Vision με τη λίστα αγορών Alexa επιτρέπει σε έναν αγοραστή παντοπωλείου να ελέγχει τα προϊόντα του χωρίς χέρια.
 
Η Mojo Vision έχει αναπτύξει μια εφαρμογή καταναλωτών της Alexa Shopping List στο πρωτότυπο του Mojo Lens. Η δοκιμαστική ενσωμάτωση δείχνει πώς η Mojo Vision θα μπορούσε να ενσωματώσει τη φωνητική τεχνητή νοημοσύνη Alexa με τη μοναδική τεχνολογία του έξυπνου φακού Mojo Lens. Ήταν η πρώτη μεγάλη εφαρμογή τρίτων καταναλωτών σε έξυπνους φακούς επαφής, σύμφωνα με δήλωση που δημοσίευσε η Mojo Lens. Η εταιρεία δήλωσε ότι σημειώνει σημαντική πρόοδο στην ανάπτυξη της τεχνολογίας έξυπνων φακών επαφής και συνεχίζει να ερευνά και να εντοπίζει νέες δυνατότητες για αυτήν την πρωτοποριακή λύση.
 
Η ενσωμάτωση δοκιμής της λίστας αγορών Alexa δείχνει πώς η τεχνολογία ανοιχτής ακρόασης και hands-free της Mojo Vision θα μπορούσε να λειτουργήσει με τη φωνητική τεχνητή νοημοσύνη Alexa της Amazon και τη λειτουργία Alexa Shopping List. Η περίπτωση χρήσης οραματίζεται μια εμπειρία κατά την οποία κάποιος μπορεί να έχει πρόσβαση στη λίστα αγορών του στο παντοπωλείο ή σε άλλο κατάστημα λιανικής χωρίς περισπασμούς, ελέγχοντας εύκολα τα πράγματα χωρίς χέρια και φροντίζοντας να μην ξεχάσει κάποιο αντικείμενο.
 

Στα ηνία του εμπορικού συλλόγου Ηλιούπολης θα βρεθεί για ακόμα μια θητεια ο επιχειρηματίας Θανάσης Μπίρλης, ο οποίος επανεξελέγη παμψηφεί πρόεδρος.

 

Οι εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στις 7 Νοεμβρίου ολοκληρώθηκαν με επιτυχία και ανέδειξαν νέο διοικητικό συμβούλιο, στο οποίο επικεφαλής θα συνεχίσει να είναι ο γνωστός επιχειρηματίας και ιδιοκτήτης της αλυσίδας καταστημάτων «Οφθαλμός», μετά από μια άκρως επιτυχημένη θητεία, με σειρά παρεμβάσεων και πρωτοβουλιών για την τόνωση της τοπικής αγοράς. Χαρακτηριστικότερη ήταν η διαφημιστική καμπάνια του Εμπορικού Συλλόγου μετά το πρώτο κύμα της πανδημίας, η οποία έτυχε πανελλαδικής αναγνώρισης και απήχης, καθως προβλήθηκε σε όλα τα κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας.

Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν και τα υπόλοιπα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, ενώ ήδη έχει οριστεί συνάντηση με τον Δήμαρχο Γιώργο Χατζηδάκη με θέμα το πρόγραμμα των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων στην Ηλιούπολη.

Μια πρόσφατη αναφορά από την Insider Intelligence διαπιστώνει ότι οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου B2B αυξάνονται. Σύμφωνα με την έκθεση της για τον Οκτώβριο, οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να αυξηθούν κατά 11,2% το 2022, ξεπερνώντας τα 1,6 τρισεκατομμύρια δολάρια. Η έκθεση διαπιστώνει ότι οι μακροοικονομικές συνθήκες εξακολουθούν να έχουν αντίκτυπο στις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου B2B και εξακολουθούν να υπάρχουν εξαιρετικά περιθώρια ανάπτυξης.

Οι πωλήσεις προϊόντων B2B (οι πωλήσεις φυσικών προϊόντων από τη μια επιχείρηση στην άλλη) θα ανέλθουν συνολικά σε περισσότερα από 16 τρισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ το 2022.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο ωστόσο ανέρχεται μόνο στο 10,3% των πωλήσεων προϊόντων το 2022, με το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων να προέρχεται από ηλεκτρονικά είδη.

Αυτό δείχνει μια αύξηση μετά από σχεδόν τρία χρόνια αγώνα λόγω της πανδημίας. Αναμένεται ότι έως το 2024, πάνω από 2 τρισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις προϊόντων θα πραγματοποιηθούν σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου. Ωστόσο, αυτό παραμένει μόνο το ένα πέμπτο των ηλεκτρονικών πωλήσεων B2B.

Πηγή https://www.visionmonday.com/business/research-and-stats/article/ecommerce-sales-reach-16-trillion-in-2022/