Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Η Optofix έδειξε και φέτος τη δυναμική της στην έκθεση Circum Eye που διοργανώθηκε στις 19-20/11 στο ΣΕΦ.

Στην έκθεση παρουσιάστηκε η νέα συλλογή γυαλιών ηλίου και οράσεως Estorial που ήρθε για να συμπληρώσει την ήδη διευρυμένη γκάμα της εταιρείας, προσδίδοντας περισσότερα σχέδια και χρώματα ακολουθώντας την τάση της αγοράς.

Από το περίπτερο δεν έλειψε η παρουσία της ελβετικής εταιρείας Optiswiss που τα τελευταία χρόνια εμπιστεύεται την Optofix και την έχει επιλέξει να είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπός της στην Ελλάδα σε οφθαλμικούς φακούς και φακούς ηλίου.
optofix circum eye 2022 1000x1000

Η δοκιμαστική ενσωμάτωση του φακού της Mojo Vision με τη λίστα αγορών Alexa επιτρέπει σε έναν αγοραστή παντοπωλείου να ελέγχει τα προϊόντα του χωρίς χέρια.
 
Η Mojo Vision έχει αναπτύξει μια εφαρμογή καταναλωτών της Alexa Shopping List στο πρωτότυπο του Mojo Lens. Η δοκιμαστική ενσωμάτωση δείχνει πώς η Mojo Vision θα μπορούσε να ενσωματώσει τη φωνητική τεχνητή νοημοσύνη Alexa με τη μοναδική τεχνολογία του έξυπνου φακού Mojo Lens. Ήταν η πρώτη μεγάλη εφαρμογή τρίτων καταναλωτών σε έξυπνους φακούς επαφής, σύμφωνα με δήλωση που δημοσίευσε η Mojo Lens. Η εταιρεία δήλωσε ότι σημειώνει σημαντική πρόοδο στην ανάπτυξη της τεχνολογίας έξυπνων φακών επαφής και συνεχίζει να ερευνά και να εντοπίζει νέες δυνατότητες για αυτήν την πρωτοποριακή λύση.
 
Η ενσωμάτωση δοκιμής της λίστας αγορών Alexa δείχνει πώς η τεχνολογία ανοιχτής ακρόασης και hands-free της Mojo Vision θα μπορούσε να λειτουργήσει με τη φωνητική τεχνητή νοημοσύνη Alexa της Amazon και τη λειτουργία Alexa Shopping List. Η περίπτωση χρήσης οραματίζεται μια εμπειρία κατά την οποία κάποιος μπορεί να έχει πρόσβαση στη λίστα αγορών του στο παντοπωλείο ή σε άλλο κατάστημα λιανικής χωρίς περισπασμούς, ελέγχοντας εύκολα τα πράγματα χωρίς χέρια και φροντίζοντας να μην ξεχάσει κάποιο αντικείμενο.
 

Στα ηνία του εμπορικού συλλόγου Ηλιούπολης θα βρεθεί για ακόμα μια θητεια ο επιχειρηματίας Θανάσης Μπίρλης, ο οποίος επανεξελέγη παμψηφεί πρόεδρος.

 

Οι εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στις 7 Νοεμβρίου ολοκληρώθηκαν με επιτυχία και ανέδειξαν νέο διοικητικό συμβούλιο, στο οποίο επικεφαλής θα συνεχίσει να είναι ο γνωστός επιχειρηματίας και ιδιοκτήτης της αλυσίδας καταστημάτων «Οφθαλμός», μετά από μια άκρως επιτυχημένη θητεία, με σειρά παρεμβάσεων και πρωτοβουλιών για την τόνωση της τοπικής αγοράς. Χαρακτηριστικότερη ήταν η διαφημιστική καμπάνια του Εμπορικού Συλλόγου μετά το πρώτο κύμα της πανδημίας, η οποία έτυχε πανελλαδικής αναγνώρισης και απήχης, καθως προβλήθηκε σε όλα τα κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας.

Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν και τα υπόλοιπα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, ενώ ήδη έχει οριστεί συνάντηση με τον Δήμαρχο Γιώργο Χατζηδάκη με θέμα το πρόγραμμα των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων στην Ηλιούπολη.

Μια πρόσφατη αναφορά από την Insider Intelligence διαπιστώνει ότι οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου B2B αυξάνονται. Σύμφωνα με την έκθεση της για τον Οκτώβριο, οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να αυξηθούν κατά 11,2% το 2022, ξεπερνώντας τα 1,6 τρισεκατομμύρια δολάρια. Η έκθεση διαπιστώνει ότι οι μακροοικονομικές συνθήκες εξακολουθούν να έχουν αντίκτυπο στις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου B2B και εξακολουθούν να υπάρχουν εξαιρετικά περιθώρια ανάπτυξης.

Οι πωλήσεις προϊόντων B2B (οι πωλήσεις φυσικών προϊόντων από τη μια επιχείρηση στην άλλη) θα ανέλθουν συνολικά σε περισσότερα από 16 τρισεκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ το 2022.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο ωστόσο ανέρχεται μόνο στο 10,3% των πωλήσεων προϊόντων το 2022, με το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων να προέρχεται από ηλεκτρονικά είδη.

Αυτό δείχνει μια αύξηση μετά από σχεδόν τρία χρόνια αγώνα λόγω της πανδημίας. Αναμένεται ότι έως το 2024, πάνω από 2 τρισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις προϊόντων θα πραγματοποιηθούν σε ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου. Ωστόσο, αυτό παραμένει μόνο το ένα πέμπτο των ηλεκτρονικών πωλήσεων B2B.

Πηγή https://www.visionmonday.com/business/research-and-stats/article/ecommerce-sales-reach-16-trillion-in-2022/

Οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν επιτρέψει στους ιδιοκτήτες καταστημάτων να προσθέτουν εξοπλισμό που είναι πιο ακριβής, ταχύτερος και μικρότερος από τα παλαιότερα, ογκώδη όργανα. Παραδοσιακά, για τη διάθλαση χρειαζόσασταν μια πλήρη μονάδα διάθλασης, μια καρέκλα εξέτασης, ένα φόροπτερο, ένα οπτότυπο κτλ. Ωστόσο, τώρα αρκετοί κατασκευαστές έχουν κυκλοφορήσει με ολοκληρωμένες μονάδες εργασίας τύπου όλα σε ένα, που προσφέρουν «διάθλαση στο κουτί» και παρέχουν στους ασθενείς προσομοιώσεις πραγματικών συνθηκών. «Αυτό μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι για τους ασθενείς, δίνοντας στους επαγγελματίες οφθαλμικής φροντίδας τη δυνατότητα να αυξήσουν δραματικά την ικανότητα διάθλασης και να ενισχύσουν την ανάπτυξη της πρακτικής τους χωρίς να χρειάζεται να αναδιαμορφώσουν τον χώρο τους», δήλωσε ο Jean-Christophe Paris, ανώτερος αντιπρόεδρος της Essilor Instruments Americas.

Coburn   

Coburn Technologies
Ο HPE-410 είναι ένας τροχός και tracer μαζί σε ένα.

(800) 262-8761 | coburtechnologies.com



Essilor Instruments   Essilor Instruments
Ο σταθμός διάθλασης USA Vision-S 700 προσφέρει
διαθλάσεις διάρκειας 3 λεπτών σε μια αυτόνομη,
συμπαγή επιτραπέζια μονάδα.

(855) 393-4647 | essilorinstrumentsusa.com

Heru   Heru
Φορητή συσκευή AR/VR με τροφοδοσία
τεχνητής νοημοσύνης που μπορεί να
ανακαλύψει οπτικά προβλήματα και διαταραχές.

Προσφέρει έξι διαγνωστικές εξετάσεις
που συνδέονται με πέντε κωδικούς CPT.

(844) 733-4378 | seeheru.com

 

RightEye    RighEye
Το RightEye Vision Tracker2 είναι μια ασύρματη συσκευή
παρακολούθησης ματιών που είναι γρήγορη, φορητή,
ισχυρή και υποστηρίζει όλες τις ενότητες ελέγχων
RightEye INsight και αναφορές αξιολόγησης.

(301) 979-7970 | righteye.com

Πηγή https://invisionmag.com/space-saving-equipment-for-practice-efficiency/