Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
Alcon-Total
previous arrow
next arrow

Η Etro και ο Όμιλος Safilo ανακοίνωσαν μια δεκαετή παγκόσμια και αποκλειστική συμφωνία αδειοδότησης για το σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διανομή συλλογών γυαλιών με την επωνυμία Etro.

Etro – η ιστορική ιταλική εταιρεία μόδας, όπου η έρευνα και η καινοτομία συνδυάζονται με στυλ και δημιουργικότητα υπό τη δημιουργική διεύθυνση του Marco De Vincenzo- συνάπτει μια συνεργασία με τον Όμιλο Safilo, έναν από τους βασικούς παίκτες της βιομηχανίας γυαλιών στο σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διανομή σκελετών οράσεως και γυαλιών ηλίου.

«Η συνεργασία με μια κορυφαία εταιρεία όπως η Safilo αντιπροσωπεύει ένα περαιτέρω βήμα στην επέκταση της Etro στην αγορά, καθιστώντας την όλο και πιο ολοκληρωμένη και ευρεία.

 Πηγή https://www.opticaljournal.com/etro-and-safilo-group-announce-global-licensing-agreement/

 

ΑΜΒΟΥΡΓΟ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ και ΝΤΙΤΡΟΙΤ – Ο ευρωπαϊκός πάροχος γυαλιών Fielmann ανακοίνωσε ότι εισέρχεται στην αγορά των ΗΠΑ με δύο εξαγορές.

Η Fielmann θα αποκτήσει το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της SVS Vision, μίας αλυσίδας οπτικών λιανικής  που λειτουργεί περισσότερα από 80 καταστήματα σε εννέα πολιτείες των ΗΠΑ.  Ως ηγέτης της αγοράς στο Μίσιγκαν, η SVS Vision απέφερε πωλήσεις άνω των 100 εκατομμυρίων δολαρίων το 2022, σύμφωνα με ένα δελτίο τύπου. Η συναλλαγή υπόκειται σε συνήθεις όρους κλεισίματος.

Ο Όμιλος Fielmann ανακοίνωσε επίσης ότι θα αποκτήσει το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της Eyevious Style Inc., της εταιρείας που είναι γνωστή για τον διαδικτυακό ιστότοπο λιανικής γυαλιών Befitting. Το ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικής απλοποιεί τις αγορές γυαλιών για τους πελάτες λιανικής. Αυτή η συναλλαγή αναμενόταν να κλείσει αυτή την εβδομάδα.
Η TF OCCHIALI είναι μια ιταλική εταιρεία, με μεγάλη ιστορία , που εδώ και 70 χρόνια δραστηριοποιείται στην παραγωγή γυαλιών ηλίου και οράσεως, αντρικά, γυναικεία και παιδικά.



Είναι συνώνυμο ποιότητας και στυλ και στην ιταλική αγορά θεωρείται εταιρεία leader.

Web site: https://www.tfocchiali.com/

Facebook: https://www.facebook.com/tfocchiali

 

H εταιρεία αναζητά συνεργάτες στην ελληνική αγορά (αλυσίδες καταστημάτων , εταιρείες εισαγωγής και εμπορίας οπτικών  κτλ..) και για τον σκοπό αυτό θα πραγματοποιήσει επιχειρηματικές συναντήσεις και θα παρουσιάσει τα προϊόντα της στην έδρα του Επιμελητηρίου ( Σόλωνος 102 – Αθήνα) την Δευτέρα 19 Ιουνίου , από τις 09.30 έως τις 17.00

Για την καλύτερη οργάνωση και εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε , να  καλέσετε στο τηλ. 210. 7213209 την κα. BREVETTI SABRINA για να σας ορίσει προσωπικό ραντεβού ή να στείλετε το παρακάτω έντυπο  συμπληρωμένο στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


image005





















Dott.ssa Sabrina Brevetti

Vice Segretario Generale

Αναπληρωτής Γενικος Γραμματέας

CCIE ATENE

 

Via Solonos 102, cap 10680 Atene

Tel.+30.210.7213209 Fax.+30.210.7213212

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

www.italia.gr

Η Revo, η μάρκα γυαλιών ηλίου performance, άνοιξε και είναι το πρώτο κατάστημα λιανικής, στη Βαρκελώνη. Το κατάστημα 1.000 τετραγωνικών ποδιών βρίσκεται στην Baixada de la Llibreteria, στη Γοτθική Συνοικία, μια από τις περιοχές με την υψηλότερη κυκλοφορία της πόλης. Φέρει ολόκληρη τη γκάμα των ανδρικών και γυναικείων γυαλιών της μάρκας, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας φακών που βασίζεται στη NASA.

 Πηγή https://retail-focus.co.uk/revo-opens-flagship-store-in-barcelona/

 

Νέα έρευνα δείχνει ότι οι αγοραστές στη δεκαετία του 2040 θα εξακολουθούν να προτιμούν τις πραγματικές αγορές από την εικονική πραγματικότητα, αλλά θα λαχταρούν περισσότερη τεχνολογία για να βελτιώσουν την εμπειρία αγορών τους. Τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από την παγκόσμια υπηρεσία πληρωμών και αγορών Klarna περιελάμβαναν ευρήματα όπως το 81 % των Gen Z'ers και των Millennials αναμένουν από την Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) να βελτιώσει τις αγορές στα καταστήματα και το 65% ότι η μεγαλύτερη εξατομίκευση θα είναι το κλειδί για την απόφαση αγοράς τους.

Συνολικά, η μελέτη ζήτησε από τους ερωτηθέντες να προβλέψουν τις αγοραστικές τους συνήθειες σε 18 χρόνια από τώρα, όταν η Gen Z'ers θα κλείσει τα 40 και μαζί με τους Millennials θα είναι οι κυρίαρχοι καταναλωτές. Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν τις προβλέψεις τους για το πώς οι αναδυόμενες τεχνολογίες θα επηρεάσουν τις μελλοντικές εμπειρίες αγορών, όπως:

Περισσότερη εξατομίκευση βρίσκεται στην κορυφή της λίστας επιθυμιών των αγοραστών, με το 65% να θέλει η εμπειρία αγορών να γίνει πιο εξατομικευμένη στο μέλλον και το 36% να είναι σίγουρο ότι θα είναι, τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο.

Οι περισσότεροι αγοραστές μόδας δεν δοκιμάζουν ρούχα σωματικά. Μόνο οι μισοί πιστεύουν ότι θα δοκιμάσουν ρούχα με τον ίδιο τρόπο όπως σήμερα (53%). Αντίθετα, το 48% θέλει να χρησιμοποιήσει εικονικά καμαρίνια, το 28% AR και το 23% θα βασιστεί στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) για να συμβουλεύσει ποια ρούχα ταιριάζουν καλύτερα στο σώμα και στο στυλ της μόδας.

Οι καλομαθημένοι σύμβουλοι μόδας ρομπότ και οι εικονικοί προσωπικοί βοηθοί αγορών έχουν μεγάλη ζήτηση. Περισσότεροι από τους μισούς (59%) είναι ανοιχτοί στην ιδέα ενός ρομπότ να τους πλησιάζει στο κατάστημα για να κάνει τις μετρήσεις τους και να προτείνει στυλ, με ένα επιπλέον 18% να το εξετάζει ανάλογα με την εμφάνιση και τη συμπεριφορά του ρομπότ. Επιπλέον, περίπου το ένα τρίτο θέλει πρόσβαση σε εικονικούς «προσωπικούς αγοραστές» που μπορούν να παρέχουν συστάσεις με βάση το στυλ και το γούστο τους όταν ψωνίζουν στο διαδίκτυο.

Εκτός από τις τεχνολογικές εξελίξεις, το μέλλον του πλανήτη και η ανάπτυξη της λεγόμενης κυκλικής οικονομίας βρίσκονται επίσης στην πρώτη γραμμή του μυαλού των καταναλωτών. Αυτό περιλαμβάνει το 52% που επιθυμεί μια πιο βιώσιμη μόδα στο μέλλον και το 57% επιθυμεί η κυκλική οικονομία να λάβει μεγαλύτερο μερίδιο από τη συνολική βιομηχανία αγορών. Επιπλέον, περίπου ένας στους τρεις πιστεύει ότι θα πουλάει (26%) και θα αγοράζει (37%) μεταχειρισμένα αντικείμενα συχνότερα.

 Πηγή https://invisionmag.com/study-shows-next-generation-of-shoppers-expect-seamless-tech/