Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow
ΑΜΒΟΥΡΓΟ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ και ΝΤΙΤΡΟΙΤ – Ο ευρωπαϊκός πάροχος γυαλιών Fielmann ανακοίνωσε ότι εισέρχεται στην αγορά των ΗΠΑ με δύο εξαγορές.

Η Fielmann θα αποκτήσει το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της SVS Vision, μίας αλυσίδας οπτικών λιανικής  που λειτουργεί περισσότερα από 80 καταστήματα σε εννέα πολιτείες των ΗΠΑ.  Ως ηγέτης της αγοράς στο Μίσιγκαν, η SVS Vision απέφερε πωλήσεις άνω των 100 εκατομμυρίων δολαρίων το 2022, σύμφωνα με ένα δελτίο τύπου. Η συναλλαγή υπόκειται σε συνήθεις όρους κλεισίματος.

Ο Όμιλος Fielmann ανακοίνωσε επίσης ότι θα αποκτήσει το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της Eyevious Style Inc., της εταιρείας που είναι γνωστή για τον διαδικτυακό ιστότοπο λιανικής γυαλιών Befitting. Το ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικής απλοποιεί τις αγορές γυαλιών για τους πελάτες λιανικής. Αυτή η συναλλαγή αναμενόταν να κλείσει αυτή την εβδομάδα.
Η TF OCCHIALI είναι μια ιταλική εταιρεία, με μεγάλη ιστορία , που εδώ και 70 χρόνια δραστηριοποιείται στην παραγωγή γυαλιών ηλίου και οράσεως, αντρικά, γυναικεία και παιδικά.



Είναι συνώνυμο ποιότητας και στυλ και στην ιταλική αγορά θεωρείται εταιρεία leader.

Web site: https://www.tfocchiali.com/

Facebook: https://www.facebook.com/tfocchiali

 

H εταιρεία αναζητά συνεργάτες στην ελληνική αγορά (αλυσίδες καταστημάτων , εταιρείες εισαγωγής και εμπορίας οπτικών  κτλ..) και για τον σκοπό αυτό θα πραγματοποιήσει επιχειρηματικές συναντήσεις και θα παρουσιάσει τα προϊόντα της στην έδρα του Επιμελητηρίου ( Σόλωνος 102 – Αθήνα) την Δευτέρα 19 Ιουνίου , από τις 09.30 έως τις 17.00

Για την καλύτερη οργάνωση και εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε , να  καλέσετε στο τηλ. 210. 7213209 την κα. BREVETTI SABRINA για να σας ορίσει προσωπικό ραντεβού ή να στείλετε το παρακάτω έντυπο  συμπληρωμένο στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


image005





















Dott.ssa Sabrina Brevetti

Vice Segretario Generale

Αναπληρωτής Γενικος Γραμματέας

CCIE ATENE

 

Via Solonos 102, cap 10680 Atene

Tel.+30.210.7213209 Fax.+30.210.7213212

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

www.italia.gr

Η Revo, η μάρκα γυαλιών ηλίου performance, άνοιξε και είναι το πρώτο κατάστημα λιανικής, στη Βαρκελώνη. Το κατάστημα 1.000 τετραγωνικών ποδιών βρίσκεται στην Baixada de la Llibreteria, στη Γοτθική Συνοικία, μια από τις περιοχές με την υψηλότερη κυκλοφορία της πόλης. Φέρει ολόκληρη τη γκάμα των ανδρικών και γυναικείων γυαλιών της μάρκας, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας φακών που βασίζεται στη NASA.

 Πηγή https://retail-focus.co.uk/revo-opens-flagship-store-in-barcelona/

 

Νέα έρευνα δείχνει ότι οι αγοραστές στη δεκαετία του 2040 θα εξακολουθούν να προτιμούν τις πραγματικές αγορές από την εικονική πραγματικότητα, αλλά θα λαχταρούν περισσότερη τεχνολογία για να βελτιώσουν την εμπειρία αγορών τους. Τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από την παγκόσμια υπηρεσία πληρωμών και αγορών Klarna περιελάμβαναν ευρήματα όπως το 81 % των Gen Z'ers και των Millennials αναμένουν από την Επαυξημένη Πραγματικότητα (AR) να βελτιώσει τις αγορές στα καταστήματα και το 65% ότι η μεγαλύτερη εξατομίκευση θα είναι το κλειδί για την απόφαση αγοράς τους.

Συνολικά, η μελέτη ζήτησε από τους ερωτηθέντες να προβλέψουν τις αγοραστικές τους συνήθειες σε 18 χρόνια από τώρα, όταν η Gen Z'ers θα κλείσει τα 40 και μαζί με τους Millennials θα είναι οι κυρίαρχοι καταναλωτές. Τα αποτελέσματα αποκάλυψαν τις προβλέψεις τους για το πώς οι αναδυόμενες τεχνολογίες θα επηρεάσουν τις μελλοντικές εμπειρίες αγορών, όπως:

Περισσότερη εξατομίκευση βρίσκεται στην κορυφή της λίστας επιθυμιών των αγοραστών, με το 65% να θέλει η εμπειρία αγορών να γίνει πιο εξατομικευμένη στο μέλλον και το 36% να είναι σίγουρο ότι θα είναι, τόσο στο κατάστημα όσο και στο διαδίκτυο.

Οι περισσότεροι αγοραστές μόδας δεν δοκιμάζουν ρούχα σωματικά. Μόνο οι μισοί πιστεύουν ότι θα δοκιμάσουν ρούχα με τον ίδιο τρόπο όπως σήμερα (53%). Αντίθετα, το 48% θέλει να χρησιμοποιήσει εικονικά καμαρίνια, το 28% AR και το 23% θα βασιστεί στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) για να συμβουλεύσει ποια ρούχα ταιριάζουν καλύτερα στο σώμα και στο στυλ της μόδας.

Οι καλομαθημένοι σύμβουλοι μόδας ρομπότ και οι εικονικοί προσωπικοί βοηθοί αγορών έχουν μεγάλη ζήτηση. Περισσότεροι από τους μισούς (59%) είναι ανοιχτοί στην ιδέα ενός ρομπότ να τους πλησιάζει στο κατάστημα για να κάνει τις μετρήσεις τους και να προτείνει στυλ, με ένα επιπλέον 18% να το εξετάζει ανάλογα με την εμφάνιση και τη συμπεριφορά του ρομπότ. Επιπλέον, περίπου το ένα τρίτο θέλει πρόσβαση σε εικονικούς «προσωπικούς αγοραστές» που μπορούν να παρέχουν συστάσεις με βάση το στυλ και το γούστο τους όταν ψωνίζουν στο διαδίκτυο.

Εκτός από τις τεχνολογικές εξελίξεις, το μέλλον του πλανήτη και η ανάπτυξη της λεγόμενης κυκλικής οικονομίας βρίσκονται επίσης στην πρώτη γραμμή του μυαλού των καταναλωτών. Αυτό περιλαμβάνει το 52% που επιθυμεί μια πιο βιώσιμη μόδα στο μέλλον και το 57% επιθυμεί η κυκλική οικονομία να λάβει μεγαλύτερο μερίδιο από τη συνολική βιομηχανία αγορών. Επιπλέον, περίπου ένας στους τρεις πιστεύει ότι θα πουλάει (26%) και θα αγοράζει (37%) μεταχειρισμένα αντικείμενα συχνότερα.

 Πηγή https://invisionmag.com/study-shows-next-generation-of-shoppers-expect-seamless-tech/

 

Στη μεταπανδημική εποχή, η υγεία και η ευεξία έχουν αναδειχθεί σε κορυφαίες προτεραιότητες σχεδιασμού σε δομημένα περιβάλλοντα, συμπεριλαμβανομένων των αγοραστών που επιθυμούν εμπορικούς χώρους που προωθούν συναισθηματικά, σωματικά και κοινωνικά οφέλη, αναφέρει το Frame. Αυτό αντανακλάται στον αυξανόμενο αριθμό φιλόδοξων έργων λιανικής που βρίσκουν λεπτούς αλλά καθηλωτικούς τρόπους για να αξιοποιήσουν την οικονομία ευεξίας ύψους 1,5 τρισεκατομμυρίων δολαρίων.

«Ουσιαστικά, τα ψώνια έχουν τη δυνατότητα να επηρεάσουν πολλαπλές διαστάσεις της ευημερίας παρέχοντας δραστηριότητες προσανατολισμένες στον ελεύθερο χρόνο και δημιουργώντας κοινωνική συνοχή για την κοινότητα», λέει ο Mardi Najafi, αντιπρόεδρος στρατηγικής και σχεδιασμού λιανικής στο Figure3, ένα πολυεπιστημονικό στούντιο που λειτουργεί σε όλα τα λιανικά καταστήματα. , χώρο εργασίας, κατοικία και φιλοξενία  «Βλέπουμε τώρα σύνθετες ιδέες λιανικής να αναδύονται σε όλο τον κόσμο, όπως η περιοχή Porta Nuova στο Μιλάνο ή το αεροδρόμιο Changi της Σιγκαπούρης, που περιλαμβάνουν την ευεξία ως μέρος της βασικής στρατηγικής τους».

Τέτοια στοιχεία έχουν τη δυνατότητα να αναζωογονήσουν τα κατά τα άλλα προβληματικά σχήματα  λιανικής, επιτυγχάνοντας μια ισορροπία μεταξύ διεγερτικών και επανορθωτικών χαρακτηριστικών.

«Η ευκαιρία στις εξελίξεις στο λιανικό εμπόριο είναι να παρέχουμε ένα περιβάλλον που αποπνέει έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και επανατοποθετεί το μυαλό του σε νέες δυνατότητες – ένα περιβάλλον που ξεπερνά τον χώρο του», λέει η Melissa Gonzalez, Διευθύντρια στην παγκόσμια εταιρεία αρχιτεκτονικής και σχεδιασμού MG2 και The Lionesque.

Όλα αυτά σημαίνουν ότι ο κοινοτικός χαρακτήρας των εξελίξεων λιανικής θα είναι ζωτικής σημασίας για την επιβίωσή τους. «Υπάρχει μια ευκαιρία να εφεύρουμε εκ νέου την εμπειρία του εμπορικού κέντρου και να φέρουμε τους ανθρώπους κοντά με έναν τρόπο που ενθαρρύνει τη σύνδεση, λειτουργώντας ως η καρδιά και το κεντρικό μέρος συγκέντρωσης για την κοινότητα», λέει ο Najafi.

 Πηγή https://invisionmag.com/well-well-well-malls-of-the-future/