Αύξηση σε σχέση με το 2019 παρουσίασαν τα έσοδα του Ομίλου Safilo, σύμφωνα με τη WMIDO, βάσει των οικονομικών καταστάσεων στο τέλος του έτους στις 31 Δεκεμβρίου 2021.
Συγκεκριμένα, τα έσοδα έφτασαν τα 969,6 εκατομμύρια (3,3% αύξηση), ενώ ανοδική πορεία επέδειξαν και τα προσαρμοσμένα EBITDA, που διαμορφώθηκαν από τα 64,8 εκατ. ευρώ στα 81,5 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τον Angelo Trocchia, διευθύνων σύμβουλο της Safilo, «η εξαιρετική δουλειά που έγινε το 2021 από ανθρώπους της Safilo σε όλον τον κόσμο ανταμείφθηκε με πολύ σημαντικά αποτελέσματα, τα οποία υπογράμμισαν μια ισχυρή ανάκαμψη της επιχείρησης σε σύγκριση με το 2020 και, πιο ουσιαστικά, μια σημαντική βελτίωση σε σύγκριση με τα προ πανδημίας επίπεδα το 2019». «Υπήρχαν διαφορετικοί παράγοντες πίσω από τα δυνατά μας αποτελέσματα πέρυσι, που αντικατοπτρίζουν τόσο το επιχειρηματικό περιβάλλον στο οποίο λειτουργήσαμε, όσο και τα συγκεκριμένα σχέδια δράσης μας στις διάφορες αγορές».
Σημαντικά σημεία στην ανάκαμψη του Ομίλου, κατά τον Angelo Trocchia, στάθηκαν η Βόρεια Αμερική ως βασικός μοχλός ανάπτυξης, το δυναμικό brand Smith στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων, καθώς και η αύξηση του κεφαλαίου.
Η EssilorLuxottica αναστέλλει τις δραστηριότητές της στη Ρωσία, καθώς «η ασφάλεια των ανθρώπων μας παραμένει προτεραιότητά μας και παρέχουμε κάθε δυνατή υποστήριξη στις ομάδες μας που έχουν πληγεί στην περιοχή», όπως δηλώνει.
Ειδικότερα, η εταιρεία σε ανακοίνωσή της αναφέρει: «Λυπηθήκαμε βαθιά για την τραγωδία που εκτυλίσσεται στην Ουκρανία και στεκόμαστε αλληλέγγυοι δίπλα σε όλους όσοι επλήγησαν. Αυτή τη δύσκολη στιγμή η ασφάλεια των ανθρώπων μας παραμένει προτεραιότητά μας και παρέχουμε κάθε δυνατή υποστήριξη στις ομάδες μας που έχουν πληγεί στην περιοχή. Λόγω αβεβαιοτήτων και σημαντικών διαταραχών περιορίζουμε προσωρινά τις δραστηριότητές μας στη Ρωσία. Σύμφωνα με την αποστολή μας, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να παρέχουμε βασικές υπηρεσίες ιατρικής φροντίδας της όρασης.
Θα παρακολουθούμε την κατάσταση και θα προσαρμόσουμε την αντίδρασή μας ανάλογα. Ο Francesco Milleri, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, είπε σε μια κλήση με αναλυτές ότι η εταιρεία έχει «σχεδόν 1.600 συνεργάτες στην Ουκρανία». Η περιοχή της Ρωσίας και της Ουκρανίας αντιπροσωπεύει «κάτω από 200 εκατομμύρια ευρώ, λιγότερο από το 1% των εσόδων μας», τόνισε, απαντώντας σε ερώτηση αναλυτή σχετικά με τις επιπτώσεις στην επιχείρηση.
Η SightGlass Vision, η κοινή επιχείρηση EssilorLuxottica και CooperCompanies για την ανάπτυξη φακών γυαλιών για τη μείωση της εξέλιξης της μυωπίας στα παιδιά, είναι πλέον σε λειτουργία. Οι δύο ηγέτες φροντίδας όρασης, οι οποίοι έχουν κατά 50/50 ιδιοκτησία της εταιρείας, με έδρα την Καλιφόρνια, ανακοίνωσαν ότι ολοκλήρωσαν τη συμφωνία κοινής επιχείρησης που υπογράφηκε τον Φεβρουάριο του 2021, όπως ανέφερε το VMAIL και τα προϊόντα SightGlass Vision θα φτάσουν σύντομα στην αγορά.
Η τεχνολογία οπτικών της SightGlass Vision ενσωματώνει χιλιάδες μικροκουκκίδες στον φακό, οι οποίες διαχέουν απαλά το φως για να μειώσουν την αντίθεση στον αμφιβληστροειδή, που έχει σκοπό να μειώσει την εξέλιξη της μυωπίας στα παιδιά.
Ο Norbert Gorny, συν-διευθύνων σύμβουλος της EssilorLuxottica, δήλωσε: «Ως παγκόσμιος ηγέτης, με 30 χρόνια ιστορίας στην έρευνα για τη μυωπία, αναπτύσσουμε την κατηγορία διαχείρισης μυωπίας για περισσότερο από μια δεκαετία. Ως εκ τούτου, είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε την κοινή μας επιχείρηση με την CooperCompanies να ζωντανεύει, καθώς το SightGlass Vision αρχίζει να λειτουργεί και τα πρώτα προϊόντα αρχίζουν να φτάνουν στην αγορά. Μαζί με επαγγελματίες οφθαλμικής φροντίδας, θα μπορέσουμε να αυξήσουμε την ευαισθητοποίηση σχετικώς με τις υπάρχουσες λύσεις και να βελτιώσουμε την πρόσβαση σε τεχνολογίες που μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά σήμερα και στη μελλοντική τους ζωή».
Την εξαγορά της Maui Jim Inc ανακοίνωσε η Kering Eyewear. Η εξαγορά «αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό ορόσημο στην επιτυχημένη στρατηγική επέκτασης της Kering Eyewear», σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση. «Μόνο λίγους μήνες μετά την εξαγορά της Lindberg, η Kering Eyewear θα κατέχει μια δεύτερη ιδιόκτητη επωνυμία, θα ενισχύσει τη θέση της στην κατηγορία των γυαλιών υψηλής τεχνολογίας και θα διευρύνει την προσφορά της για να καλύψει όλο το φάσμα από λειτουργικά σε διαχρονικά και μοντέρνα προϊόντα πολυτελείας» προστίθεται στην ίδια ανακοίνωση. Ο Roberto Vedovotto, διευθύνων σύμβουλος της Kering, δήλωσε σχετικώς: «Η Maui Jim έχει μια μοναδική θέση στην αγορά, με πολύ υψηλών προδιαγραφών και τεχνικά καινοτόμα γυαλιά ηλίου, τα οποία είναι αγαπητά από την πελατεία τους, και είμαστε χαρούμενοι που η μάρκα εντάσσεται στο εξαιρετικό χαρτοφυλάκιο της Kering Eyewear. Βλέπουμε ισχυρές δυνατότητες παγκοσμίως για τη Maui Jim, η οποία θα επωφεληθεί από την τεχνογνωσία και το παγκόσμιο δίκτυό μας για να επεκτείνει το γεωγραφικό της αποτύπωμα και να αξιοποιήσει τις βασικές της αξίες για να προσελκύσει νέους καταναλωτές. Αυτή η δεύτερη βασική εξαγορά είναι επίσης ένα σημαντικό βήμα για την Kering Eyewear, η οποία έχει γίνει πλέον απαράμιλλη στο τμήμα της αγοράς της, επικυρώνοντας περαιτέρω τη στρατηγική που βρισκόταν πίσω από τη δημιουργία της από την Kering το 2014».
Η ACUVUE® σας δίνει τη δυνατότητα να δείτε τον κόσμο διαφορετικά, να ζήσετε χωρίς συμβιβασμούς και να προκαλέσετε το κατεστημένο. Δεσμευόμαστε για βιώσιμες λύσεις που σας βοηθούν να βλέπετε τον κόσμο και διασφαλίζουν ότι είναι ένα μέρος που αξίζει να βλέπετε.
Η ACUVUE® είναι αφοσιωμένη στο να δίνεται προτεραιότητα στον πλανήτη και στη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος για όλους μας. Αυτό σημαίνει υψηλής ποιότητας προϊόντα, κατασκευασμένα με υπευθυνότητα για την προστασία του πλανήτη, τα οποία ταυτόχρονα προσφέρουν την ποιότητα όρασης, την ευκολία και την άνεση που γνωρίζετε και αγαπάτε.
Θέλουμε να κάνουμε μια θετική διαφορά ελαχιστοποιώντας την επίδρασή μας στο κλίμα, αντιμετωπίζοντας τα απόβλητα και προστατεύοντας τον φυσικό μας κόσμο. Κάνουμε ένα ταξίδι και είμαστε ενθουσιασμένοι που σας έχουμε μαζί μας!
Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να αντιμετωπίζουμε τα βασικά ζητήματα που μας επηρεάζουν όλους, από τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου στην παραγωγή του ACUVUE® OASYS 1-Day (πακέτο 90 τμχ.) κατά 12%1 έως την περικοπή του αποτυπώματος άνθρακα της μεταφοράς των φακών επαφής κατά 13% με μετάβαση από την αεροπορική στη θαλάσσια μεταφορά2 και τη μείωση του χαρτιού που χρησιμοποιείται στη συσκευασία των φακών επαφής ACUVUE® OASYS 1-Day (πακέτο 90 τμχ.) κατά 60% (για προϊόν που έχει παραχθεί στις ΗΠΑ).3 Επιπλέον, στην παραγωγική μας διεργασία, το 90% των αχρησιμοποίητων υλικών ανακυκλώνονται στις εγκαταστάσεις παραγωγής της ACUVUE®.4
Όμως δεν σταματά εδώ. Είμαστε υπερήφανοι που τα προϊόντα μας απέκτησαν παγκόσμια αναγνώριση βιωσιμότητας, όπως οι φακοί επαφής ACUVUE® OASYS 1-Day που ανακηρύχθηκαν Προϊόν της Χρονιάς από το Πρόγραμμα Environmental Leader το 2017 για τη βιώσιμη συσκευασία.5 Ολόκληρη η συσκευασία των φακών επαφής μας (κουτί και φυλλάδιο) έχει λάβει πιστοποίηση είτε από το Συμβούλιο Διαχείρισης Δασών (FSC), το Πρόγραμμα για την Προώθηση της Δασικής Πιστοποίησης (PEFC) ή την Πρωτοβουλία για την Αειφόρο Δασοκομία (SFI).6
Θα συνεχίσουμε να απαιτούμε περισσότερα από τους εαυτούς μας, καθώς καταβάλλουμε προσπάθειες για το όραμά μας για τη βιωσιμότητα στο μέλλον και για τη δημιουργία ενός πιο υγιούς πλανήτη.
Δεσμευόμαστε επίσης για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα και την προστασία των υδάτινων πόρων με:
Εξοικονόμηση 42.000 τόνων CO2 ανά έτος μέσω των πρωτοβουλιών ανανεώσιμης ενέργειας και ενεργειακής απόδοσης, γεγονός που ισοδυναμεί με την απόσυρση 9.074 αυτοκινήτων από τους δρόμους.7
Εισαγωγή 100% ανανεώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας από τον άνεμο στην εγκατάσταση παραγωγής στο Limerick της Ιρλανδίας.8
Περιορισμό της χρήσης του νερού μέσω βιώσιμων αλλαγών στην παραγωγή μας.
Ενεργή παρότρυνση όλων των χρηστών των φακών επαφής ACUVUE® να μην απορρίπτουν τους φακούς στην τουαλέτα.
Και δεν σταματά εδώ. Έως το 2025, δεσμευόμαστε για τη χρήση 100% του ηλεκτρικού ρεύματος που χρειαζόμαστε από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και την επίτευξη ανθρακικής ουδετερότητας σε όλες τις διαδικασίες μας έως το 2030. 9
1. JJV Data on File 2021. Αξιώσεις μείωσης ενέργειας και αερίων θερμοκηπίου για το ACUVUE® OASYS 1-Day (90 τμχ.)
2. JJV Data on File 2020. Έργο από τον Αέρα στον Ωκεανό.
6. JJV Data on File 2021. Τεκμηρίωση δεδομένων για αξίωση πιστοποίησης χάρτινης συσκευασίας.
7. JJV Data on File 2021. Τεκμηρίωση δεδομένων για έργα ενεργειακής απόδοσης και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στις εγκαταστάσεις παρασκευής φακών επαφής της ACUVUE® στις ΗΠΑ και την Ιρλανδία.
8. JJV Data on File 2020. Στατιστικά στοιχεία βιωσιμότητας για την παρασκευή φακών επαφής ACUVUE®.