Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
Alcon-Total
previous arrow
next arrow

Στο Action24 και την εκπομπή «Χ 2», με τον Γιάννη Πολίτη, όπου συζητήθηκε ο αντίκτυπος του πολέμου και της νέας ενεργειακής κρίσης στην αγορά, συμμετείχε ο Πάρις Παπαβασιλείου, CEO του ομώνυμου Οπτικού Οίκου και πρόεδρος του Κύκλου Νέων Επιχειρηματιών.

Στην ερώτηση του δημοσιογράφου «εάν μπαίνει κόσμος στα μαγαζιά», ο κ. Παπαβασιλείου ήταν αφοπλιστικός. Όπως εξήγησε, με τις αυξήσεις που έχουν σημειωθεί στα τιμολόγια του ρεύματος και του φυσικού αερίου, η μέση ελληνική οικογένεια επιβαρύνεται -πέρα των παγίων εξόδων της- και με ένα επιπλέον κόστος από 800 έως 1.200 ευρώ. Άρα, όπως τόνισε, ένα νοικοκυριό με συνολικό εισόδημα κάτω από τα 2.500 ευρώ δεν θα μπορέσει να διαθέσει ούτε ένα ευρώ για κατανάλωση τον Μάρτιο.

Όπως εξήγησε ο κ. Παπαβασιλείου, η αγορά διένυσε μία «συμπαθητική» περίοδο για τη λιανική από τον περσινό Μάιο ως τον Σεπτέμβριο, ακολούθησε ένας πολύ δύσκολος χειμώνας, από τον Νοέμβριο έως τον Φεβρουάριο, όπου η έξαρση της μετάλλαξης «Ο», αλλά και ο χιονιάς, περιόρισαν την επιχειρηματική δραστηριότητα, ήρθε ο Φεβρουάριος, όπου τονώθηκε η ζήτηση, αλλά στο τέλος του συγκεκριμένου μήνα ξέσπασε η πολεμική σύρραξη στην Ουκρανία. Το αποτέλεσμα ήταν, εκεί που πήγε η αγορά να «ανασάνει», να βρίσκεται πάλι σε μια κατάσταση χειρότερη από αυτή των μνημονίων.

Ο κ. Παπαβασιλείου δεν φάνηκε καθόλου αισιόδοξος για το μέλλον της μέσης ελληνικής επιχείρησης, η οποία -λόγω και της χαμηλής πιστοληπτικής ικανότητάς της- δεν μπορεί να χρηματοδοτήσει την επιβίωσή της, αφού βρίσκεται αντιμέτωπη με τη χειρότερη ενεργειακή κρίση των τελευταίων ετών, γεγονός που μόνο διαχειρίσιμο δεν είναι, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.

Πρόσθεσε δε ότι η εμπόλεμη κατάσταση την οποία βιώνουμε στην Ουκρανία δεν ξέρουμε πότε θα τελειώσει, καθώς κάθε πρόβλεψη σε αυτές τις περιπτώσεις είναι επισφαλής...

Δείτε την τοποθέτηση του κ. Πάρη Παπαβασιλείου μετά το 19.40:

Αύξηση σε σχέση με το 2019 παρουσίασαν τα έσοδα του Ομίλου Safilo, σύμφωνα με τη WMIDO, βάσει των οικονομικών καταστάσεων στο τέλος του έτους στις 31 Δεκεμβρίου 2021.

Συγκεκριμένα, τα έσοδα έφτασαν τα 969,6 εκατομμύρια (3,3% αύξηση), ενώ ανοδική πορεία επέδειξαν και τα προσαρμοσμένα EBITDA, που διαμορφώθηκαν από τα 64,8 εκατ. ευρώ στα 81,5 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον Angelo Trocchia, διευθύνων σύμβουλο της Safilo, «η εξαιρετική δουλειά που έγινε το 2021 από ανθρώπους της Safilo σε όλον τον κόσμο ανταμείφθηκε με πολύ σημαντικά αποτελέσματα, τα οποία υπογράμμισαν μια ισχυρή ανάκαμψη της επιχείρησης σε σύγκριση με το 2020 και, πιο ουσιαστικά, μια σημαντική βελτίωση σε σύγκριση με τα προ πανδημίας επίπεδα το 2019».
«Υπήρχαν διαφορετικοί παράγοντες πίσω από τα δυνατά μας αποτελέσματα πέρυσι, που αντικατοπτρίζουν τόσο το επιχειρηματικό περιβάλλον στο οποίο λειτουργήσαμε, όσο και τα συγκεκριμένα σχέδια δράσης μας στις διάφορες αγορές».

Σημαντικά σημεία στην ανάκαμψη του Ομίλου, κατά τον Angelo Trocchia, στάθηκαν η Βόρεια Αμερική ως βασικός μοχλός ανάπτυξης, το δυναμικό brand Smith στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων, καθώς και η αύξηση του κεφαλαίου.

WMido | World Weekly Wonders

Η EssilorLuxottica αναστέλλει τις δραστηριότητές της στη Ρωσία, καθώς «η ασφάλεια των ανθρώπων μας παραμένει προτεραιότητά μας και παρέχουμε κάθε δυνατή υποστήριξη στις ομάδες μας που έχουν πληγεί στην περιοχή», όπως δηλώνει.

Ειδικότερα, η εταιρεία σε ανακοίνωσή της αναφέρει:
«Λυπηθήκαμε βαθιά για την τραγωδία που εκτυλίσσεται στην Ουκρανία και στεκόμαστε αλληλέγγυοι δίπλα σε όλους όσοι επλήγησαν. Αυτή τη δύσκολη στιγμή η ασφάλεια των ανθρώπων μας παραμένει προτεραιότητά μας και παρέχουμε κάθε δυνατή υποστήριξη στις ομάδες μας που έχουν πληγεί στην περιοχή.
Λόγω αβεβαιοτήτων και σημαντικών διαταραχών περιορίζουμε προσωρινά τις δραστηριότητές μας στη Ρωσία. Σύμφωνα με την αποστολή μας, δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να παρέχουμε βασικές υπηρεσίες ιατρικής φροντίδας της όρασης.

Θα παρακολουθούμε την κατάσταση και θα προσαρμόσουμε την αντίδρασή μας ανάλογα.
Ο Francesco Milleri, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, είπε σε μια κλήση με αναλυτές ότι η εταιρεία έχει «σχεδόν 1.600 συνεργάτες στην Ουκρανία».
Η περιοχή της Ρωσίας και της Ουκρανίας αντιπροσωπεύει «κάτω από 200 εκατομμύρια ευρώ, λιγότερο από το 1% των εσόδων μας», τόνισε, απαντώντας σε ερώτηση αναλυτή σχετικά με τις επιπτώσεις στην επιχείρηση.

EssilorLuxottica Suspends Operations in Russia | INVISIONMAG.COM

 

Η SightGlass Vision, η κοινή επιχείρηση EssilorLuxottica και CooperCompanies για την ανάπτυξη φακών γυαλιών για τη μείωση της εξέλιξης της μυωπίας στα παιδιά, είναι πλέον σε λειτουργία. Οι δύο ηγέτες φροντίδας όρασης, οι οποίοι έχουν κατά 50/50 ιδιοκτησία της εταιρείας, με έδρα την Καλιφόρνια, ανακοίνωσαν ότι ολοκλήρωσαν τη συμφωνία κοινής επιχείρησης που υπογράφηκε τον Φεβρουάριο του 2021, όπως ανέφερε το VMAIL και τα προϊόντα SightGlass Vision θα φτάσουν σύντομα στην αγορά.

Η τεχνολογία οπτικών της SightGlass Vision ενσωματώνει χιλιάδες μικροκουκκίδες στον φακό, οι οποίες διαχέουν απαλά το φως για να μειώσουν την αντίθεση στον αμφιβληστροειδή, που έχει σκοπό να μειώσει την εξέλιξη της μυωπίας στα παιδιά.

Ο Norbert Gorny, συν-διευθύνων σύμβουλος της EssilorLuxottica, δήλωσε: «Ως παγκόσμιος ηγέτης, με 30 χρόνια ιστορίας στην έρευνα για τη μυωπία, αναπτύσσουμε την κατηγορία διαχείρισης μυωπίας για περισσότερο από μια δεκαετία. Ως εκ τούτου, είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε την κοινή μας επιχείρηση με την CooperCompanies να ζωντανεύει, καθώς το SightGlass Vision αρχίζει να λειτουργεί και τα πρώτα προϊόντα αρχίζουν να φτάνουν στην αγορά. Μαζί με επαγγελματίες οφθαλμικής φροντίδας, θα μπορέσουμε να αυξήσουμε την ευαισθητοποίηση σχετικώς με τις υπάρχουσες λύσεις και να βελτιώσουμε την πρόσβαση σε τεχνολογίες που μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά σήμερα και στη μελλοντική τους ζωή».

https://www.visionmonday.com/eyecare/article/sightglass-vision-essilorluxotticas-and-coopercompanies-joint-venture-in-myopia-management-lenses-begins-operation/

 

Την εξαγορά της Maui Jim Inc ανακοίνωσε η Kering Eyewear. Η εξαγορά «αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό ορόσημο στην επιτυχημένη στρατηγική επέκτασης της Kering Eyewear», σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση.
«Μόνο λίγους μήνες μετά την εξαγορά της Lindberg, η Kering Eyewear θα κατέχει μια δεύτερη ιδιόκτητη επωνυμία, θα ενισχύσει τη θέση της στην κατηγορία των γυαλιών υψηλής τεχνολογίας και θα διευρύνει την προσφορά της για να καλύψει όλο το φάσμα από λειτουργικά σε διαχρονικά και μοντέρνα προϊόντα πολυτελείας» προστίθεται στην ίδια ανακοίνωση.
Ο Roberto Vedovotto, διευθύνων σύμβουλος της Kering, δήλωσε σχετικώς: «Η Maui Jim έχει μια μοναδική θέση στην αγορά, με πολύ υψηλών προδιαγραφών και τεχνικά καινοτόμα γυαλιά ηλίου, τα οποία είναι αγαπητά από την πελατεία τους, και είμαστε χαρούμενοι που η μάρκα εντάσσεται στο εξαιρετικό χαρτοφυλάκιο της Kering Eyewear. Βλέπουμε ισχυρές δυνατότητες παγκοσμίως για τη Maui Jim, η οποία θα επωφεληθεί από την τεχνογνωσία και το παγκόσμιο δίκτυό μας για να επεκτείνει το γεωγραφικό της αποτύπωμα και να αξιοποιήσει τις βασικές της αξίες για να προσελκύσει νέους καταναλωτές. Αυτή η δεύτερη βασική εξαγορά είναι επίσης ένα σημαντικό βήμα για την Kering Eyewear, η οποία έχει γίνει πλέον απαράμιλλη στο τμήμα της αγοράς της, επικυρώνοντας περαιτέρω τη στρατηγική που βρισκόταν πίσω από τη δημιουργία της από την Kering το 2014».

Maui Jim to Be Acquired by Kering | INVISIONMAG.COM