Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Η μάρκα αθλητικών γυαλιών Evil Eye θα είναι διαθέσιμη για το άνοιγμα καταστημάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία από την 1η Σεπτεμβρίου.
Όντας θυγατρική της εταιρείας Silhouette International, έχει ήδη κάνει το ντεμπούτο της στην αγορά αθλητικών γυαλιών στην Ευρώπη το 2019 και τώρα είναι έτοιμη για το νέο βήμα της.

Κατασκευασμένα στην Αυστρία, η γκάμα του Evil Eye περιλαμβάνει στιλ κατάλληλα για διαφορετικές αθλητικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες κατά τη διάρκεια των διαφόρων εποχών. Αναφορικά με τη νέα κυκλοφορία η μάρκα σημειώνει: «Οι αθλητές όχι μόνο θέτουν υψηλές απαιτήσεις στο σώμα τους, αλλά και ο εξοπλισμός τους πρέπει επίσης να πληροί τα πιο απαιτητικά πρότυπα κάτι που σκοπεύει να προσφέρει η Evil Eye».
Η μάρκα φιλοξενεί ποικιλία σχημάτων φακών και επιλογών απόχρωσης, προσφέροντας προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία, τη βροχή, τον άνεμο και τη βρωμιά, ενώ ένα σύστημα γρήγορης αλλαγής στον σχεδιασμό του σκελετού έχει ως αποτέλεσμα οι φακοί να μπορούν να αλλάξουν ή να αντικατασταθούν.
Η Evil Eye προσφέρει τρεις διαφορετικές τεχνολογίες φακών. Το LST, το οποίο σκοπεύει να εξισορροπήσει τις ακραίες διακυμάνσεις του φωτός, ενώ παράλληλα ενισχύει τις αντιθέσεις και εξουδετερώνει την κόπωση των ματιών, τους φακούς Vario, που διαθέτουν φωτοχρωμική τεχνολογία για να προσαρμόζονται αυτόματα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες φωτός και τους πολωτικούς φακούς, που μειώνουν τις αντανακλάσεις σε γυαλιστερές επιφάνειες όπως το νερό, ο πάγος και το χιόνι.
Επιτρέποντας την προσαρμογή των σκελετών σε διαφορετικές απαιτήσεις, καθώς και σχήματα προσώπου, τα μοντέλα της συλλογής διαθέτουν σειρά από επιλογές προσαρμογής, συμπεριλαμβανομένης μιας γέφυρας μύτης με διπλό κούμπωμα και ρυθμίσεις υψηλότερες ή χαμηλότερες στο πρόσωπο-μετακίνηση του σκελετού πιο κοντά ή μακρύτερα από το πρόσωπο.
Η συλλογή φιλοξενεί, επίσης, ρύθμιση τριών σταδίων στις πλευρές του σκελετού, για να μπορεί να ρυθμιστεί η γωνία μεταξύ των πλευρών και του φακού. Η εταιρεία προτείνει ότι η προσαρμογή της οπτικής γωνίας μπορεί να είναι επωφελής εάν ο χρήστης συμμετέχει, για παράδειγμα, σε δραστηριότητες που απαιτούν να κοιτά προς τα κάτω ή προς τα πάνω για μεγάλα χρονικά διαστήματα, όπως ποδηλασία ή αναρρίχηση.

Evil Eye gears up for UK launch (aop.org.uk)

Η EssilorLuxottica (Reuters: ESLX.PA) ανακοίνωσε ότι όρισε τον Fabrizio Uguzzoni πρόεδρο χονδρικής στην EssilorLuxottica Βόρειας Αμερικής. Ο Uguzzoni, έχοντας ως έδρα τη Νέα Υόρκη, θα ηγηθεί της ενιαίας επιχείρησης χονδρικής της εταιρείας στη Βόρεια Αμερική.

Στη σχετική ανακοίνωσή της, η εταιρεία σημειώνει: «Αυτή η ολοκληρωμένη δομή ηγεσίας είναι ένα φυσικό επόμενο βήμα στη διαδικασία ενσωμάτωσης. Η Essilor και η Luxottica έχουν παρουσιάσει σημαντική πρόοδο στο θέμα της ενοποίησης σε μία εταιρεία, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για τους πελάτες. Πρόσφατες κοινές πρωτοβουλίες που σχεδιάστηκαν γύρω από τον ECP περιλαμβάνουν το πρόγραμμα EssilorLuxottica 360 και την εισαγωγή της Ray-Ban Authentic Essilor Special Edition. Η EssilorLuxottica συμμετείχε ως ολοκληρωμένη εταιρεία για πρώτη φορά για να υποστηρίξει τη βιομηχανία στο Vision Expo East τον Ιούνιο, καθώς και στην ετήσια συνάντηση της Αμερικανικής Ακαδημίας Οπτομετρίας, όπου πραγματοποίησε σημαντική επένδυση στην πρωτοβουλία της AOA Alliance for Patient Safety».
Ο Francesco Milleri, διευθύνων σύμβουλος της EssilorLuxottica και ο Paul du Saillant, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της EssilorLuxottica, δήλωσαν από την πλευρά τους: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεχίσουμε να θέτουμε τα θεμέλια της EssilorLuxottica στη Βόρεια Αμερική, διορίζοντας τον Fabrizio σε αυτόν τον κρίσιμο ηγετικό ρόλο. Υπήρξε ισχυρός υποστηρικτής της φροντίδας της όρασης και κινητήρια δύναμη για τη σχέση μεταξύ της εταιρείας μας και των πολύτιμων πελατών μας -η εμπορική μας προσφορά και η υποστήριξη που παρέχουμε έθεσε ένα νέο πρότυπο».

Ο Uguzzoni προσχώρησε στη Luxottica το 2009 και υπηρέτησε ως πρόεδρος της Luxottica Wholesale N.A. από το 2016. Σήμερα υπηρετεί στο διοικητικό συμβούλιο του The Vision Council και στο διοικητικό συμβούλιο του παγκόσμιου μη κερδοσκοπικού οργανισμού OneSight.

https://www.visionmonday.com/people/article/fabrizio-uguzzoni-named-president-of-wholesale-at-essilorluxottica-na/

Η EssilorLuxottica (Reuters: ESLX.PA) ανακοίνωσε ένα σχέδιο για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια. Το φιλόδοξο σχέδιο αποκαλύφθηκε από τη διοίκηση της EssilorLuxottica με φόντο τις σταθερές οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας για το πρώτο εξάμηνο του 2021, το οποίο υποδηλώνει ανάκαμψη από τον αντίκτυπο της COVID-19 το προηγούμενο έτος και επιστροφή στα επίπεδα πριν από την πανδημία του 2019.

Τα έσοδα για τον Όμιλο κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021, που έξηξε στις 30 Ιουνίου, ανήλθαν σε 8.768 εκατ. ευρώ (αύξηση 5,7 % σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2019). Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν στα 1.271 εκατ. ευρώ, έναντι ζημίας 378 εκατ. ευρώ έναν χρόνο πριν και 35,1 % έναντι του 2019.
Το δεύτερο τρίμηνο, τα συνολικά έσοδα ανήλθαν σε 4.709 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 103% σε σύγκριση με πέρυσι και 9,2 % σε σύγκριση με το 2019, σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες.
«Εκτός από τις ισχυρές ΗΠΑ, που παράγουν πάνω από το 50 % των εσόδων του Ομίλου, άλλες βασικές αγορές αυξήθηκαν επίσης και τροφοδότησαν την επιτάχυνση των επιχειρήσεων της εταιρείας, όπως η γαλλική, η ιταλική, η βρετανική, η κινέζικη, η βραζιλιάνικη και η αυστραλιανή», ανέφερε η εταιρεία.

https://www.visionmonday.com/business/article/essilorluxottica-posts-solid-results-for-first-half-2021-sets-target-of-carbon-neutrality-by-2025/

Περισσότερα από 230 εκατομμύρια παιδιά σε όλο τον κόσμο κάτω των 15 ετών δεν έχουν πρόσβαση στα γυαλιά που χρειάζονται. Για να έχουν θετικό αντίκτυπο στην υγεία των ματιών των παιδιών παγκοσμίως, τα «Μαζί για το καλό» της Nickelodeon International και η OneSight, μια μη κερδοσκοπική οργάνωση με παγκόσμιο όραμα, ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους σε μια νέα, πολυεδαφική καμπάνια με τίτλο «Framing the Future».
Ξεκινώντας την 1η Αυγούστου και με αποκορύφωμα την Παγκόσμια Ημέρα της Όρασης, 14 Οκτωβρίου, η καμπάνια «Framing The Future» θα εκπαιδεύσει τα παιδιά και τις οικογένειες στη σημασία της υγείας των ματιών, της καθαρής όρασης και της πρόσβασης στην φροντίδα της όρασης σε παγκόσμια κλίμακα.
Με εκπομπή σε περισσότερα από 67 εκατομμύρια νοικοκυριά, σε 69 περιοχές στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, τη Νότια Αφρική, τη Νοτιοανατολική Ασία, τη Λατινική Αμερική και τη Βραζιλία, η καμπάνια ενθαρρύνει την ενσυναίσθηση, τη δράση και την υπεράσπιση, επισημαίνοντας λύσεις, σε μια αποστολή να βοηθήσει τα παιδιά που δεν μπορούν να δουν καθαρά να πάρουν τα γυαλιά που χρειάζονται, για να μάθουν περισσότερα και να ζήσουν καλύτερα. Η καμπάνια θα υποστηρίζεται από έναν ψηφιακό σύνδεσμο (eyes.nickelodeon.tv), επίσης προσβάσιμο στις ΗΠΑ μεταξύ άλλων περιοχών, όπου τα παιδιά μπορούν να δεσμευτούν ότι θα κάνουν μερικές μικρές ενέργειες, όπως η προστασία των ματιών τους από τον ήλιο και τα διαλείμματα από τις συσκευές τους. Αυτές οι ενέργειες θα έχουν ως αποτέλεσμα τη δέσμευσή τους να είναι Junior Glasses Champions, υποστηρίζοντας τα υγιή μάτια και την καθαρή όραση για όλους. Ο σύνδεσμος θα περιέχει επίσης κουίζ, δημοσκοπήσεις, φύλλα δραστηριοτήτων, διαγράμματα ματιών, βίντεο και γεγονότα και πόρους για την υγεία των ματιών.
Το δίκτυο θα προβάλει επίσης έναν 3ωρο μαραθώνιο «Eye Spy Toons» τον Αύγουστο, προβάλλοντας επεισόδια με τους θεαματικούς χαρακτήρες του Nickelodeon, από τους SpongeBob SquarePants, The Loud House και ALVIN. Οι θεατές θα κληθούν να βρουν και να μετρήσουν τον αριθμό των χαρακτήρων που φορούν γυαλιά, ενώ τα παραμύθια για την υγεία των ματιών εμφανίζονται κατά τη διάρκεια του μαραθωνίου.

Nickelodeon and OneSight Team Up for Kids Eye Health Campaign – Eyewire News

Ενισχυμένη από τις ισχυρές πωλήσεις, τόσο στη Βόρεια Αμερική όσο και στην Ευρώπη, η Hoya Group (7741: JP) ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις για το τρίμηνο 1 Απριλίου έως 30 Ιουνίου του τρέχοντος οικονομικού έτους ανήλθαν σε 158.000 εκατομμύρια γιεν (αύξηση 44,5% από την αντίστοιχη περσινή περίοδο). Τα τριμηνιαία κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 51,018 εκατ. γιεν και τα τριμηνιαία κέρδη σε 41,299 εκατ. γιεν, αυξημένα κατά 59,7 % και 61,1 %, αντιστοίχως από τα περσινά. Το τριμηνιαίο περιθώριο κέρδους προ φόρων ήταν 32,3 %, αντιπροσωπεύοντας μια αύξηση κατά 3,1 μονάδες σε ετήσια βάση.

Τα δημοσιευμένα στοιχεία και οι δείκτες μεταβολών αφορούν επιχειρήσεις με συνεχιζόμενη λειτουργία, σημειώνεται στην ανακοίνωση. Δεν υπήρχαν επιχειρήσεις που διακόπηκαν το πρώτο τρίμηνο ή το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Στο τμήμα Life Care -που περιλαμβάνει προϊόντα που σχετίζονται με την υγειονομική περίθαλψη, όπως φακοί γυαλιών και φακοί επαφής- οι πωλήσεις αυξήθηκαν σημαντικά και τα ιατρικά προϊόντα, όπως τα ιατρικά ενδοσκόπια και οι ενδοφθάλμιοι φακοί για καταρράκτη, αυξήθηκαν επίσης σημαντικά, ανέφερε η Hoya στην ανακοίνωσή της.

Ως αποτέλεσμα, οι πωλήσεις στον τομέα της Φροντίδας Ζωής ανήλθαν σε 96,849 εκατ. γιεν (αύξηση 56,4%). Τα κέρδη αυτού του επιχειρηματικού τομέα αυξήθηκαν κατά 111,7 % στα 21.843 εκατ. γιεν, ανέφερε η Hoya.

Στους ενδοφθάλμιους φακούς για καταρράκτη σημειώθηκε «σταδιακή ανάκαμψη στον αριθμό των επεμβάσεων, ιδιαίτερα στο εξωτερικό, και οι πωλήσεις μας ήταν σε τάση ανάκαμψης», προσθέτει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.

https://www.visionmonday.com/business/financial/article/hoya-group-reports-significant-increases-in-sales-and-profits-in-first-quarter/