H Safilo, ο παγκόσμιος ηγέτης στον σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διανομή γυαλιών και η Chiara Ferragni, επιχειρηματίας και παγκόσμιο είδωλο της μόδας, ανακοινώνουν τη νέα πολυετή διεθνή συμφωνία αδειοδότησης για τον σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διανομή της πρώτης συλλογής γυαλιών με την επωνυμία Chiara Ferragni.
Η πλήρης σειρά γυαλιών -οράσεως και ηλίου- θα παρουσιαστεί για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022 και θα κυκλοφορήσει στην αγορά τον Ιανουάριο του 2022.
«Με ενθουσιασμό καλωσορίζουμε στο χαρτοφυλάκιό μας μία από τις πιο διάσημες και ισχυρές ψηφιακές επιχειρηματίες στον κόσμο», δήλωσε ο Angelo Trocchia, διευθύνων σύμβουλος του Safilo Group, για να προσθέσει: «Μαζί, θέλουμε να δημιουργήσουμε μια νέα κορυφαία και ψηφιακά ενισχυμένη μάρκα γυαλιών μόδας, που να... μιλά τη γλώσσα της νέας γενιάς, σε συνεργασία με την απίστευτη δύναμη της παγκόσμιας κοινότητας ακολούθων της Chiara, ώστε να ενισχύσουμε περαιτέρω την παρουσία της Safilo στον ψηφιακό κόσμο. Ταιριάζει τέλεια στο χαρτοφυλάκιο μαρκών μας και για εμάς αποτελεί σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης στο σύγχρονο τμήμα».
«Η Safilo δεν αντιπροσωπεύει μόνο την αριστεία στα γυαλιά, αλλά είναι συνάμα, όπως και η μάρκα μου, μια εξαιρετική έκφραση του ιταλικού πνεύματος με παγκόσμια εμβέλεια» δήλωσε, από την πλευρά της, η Chiara Ferragni, διευθύνουσα σύμβουλος και δημιουργική διευθύντρια της μάρκας Chiara Ferragni. «Πίστεψαν πολύ στη μάρκα μου και στην ανάπτυξη αυτής της νέας κατηγορίας. Επέλεξα τη Safilo λόγω της σύνδεσης που ένιωσα με τις αξίες της, την καινοτομία της και τη δέσμευσή της για αριστεία. Συνεργαστήκαμε για να δημιουργήσουμε τη συλλογή και ανυπομονώ να την αποκαλύψω του χρόνου» συμπλήρωσε η ίδια.
Τους τελευταίους μήνες, η Safilo επιταχύνει τα έργα ψηφιακού μετασχηματισμού της, επιδιώκοντας την άμεση αξιοποίηση των ευκαιριών ψηφιακής επιχειρηματικότητας και σημειώνοντας σημαντική πρόοδο σε ό,τι αφορά την προσφορά προϊόντων, το επίπεδο υπηρεσιών, τη συμμετοχή πελατών και την ψηφιακή σύνδεση. Η νέα συμφωνία με τη Chiara Ferragni, που σηματοδοτεί την είσοδο της ομώνυμης μάρκας της στον χώρο αδειοδότησης γυαλιών, κινείται στην ίδια κατεύθυνση προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη στρατηγική ενεργής συμμετοχής, απευθυνόμενη στη νέα γενιά, μέσα από νέους κώδικες και κανάλια επικοινωνίας που αποτυπώνουν αυτό που συμβαίνει τώρα στην αγορά.
Η ικανότητα της Chiara Ferragni να υπαγορεύει τις τάσεις της μόδας και το καινοτόμο επιχειρηματικό της μοντέλο αποτελούν πλέον υπόθεση μελέτης για τη νέα ψηφιακή οικονομία. Μαζί με το αποδεδειγμένο ιστορικό της Safilo στη δημιουργία εμπορικών σημάτων, ανοίγονται πολλές ευκαιρίες προς εκμετάλλευση μακροπρόθεσμα, μέσω μιας στρατηγικής διεθνούς ανάπτυξης και εδραίωσης για την κατηγορία των γυαλιών, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Η Wolf Eyewear συνεργάστηκε με τη Hoya για να σχεδιάσει δύο σκελετούς προκειμένου να συμπληρώσει την γκάμα που αφορά στον φακό διαχείρισης της μυωπίας.
Διαθέσιμοι σε τρεις έντονες χρωματικές αποχρώσεις, οι σκελετοί είναι διαθέσιμοι σε ανεξάρτητους οπτικούς από αυτόν τον μήνα. Η Wolf Eyewear τόνισε ότι, καθώς αλλάζει ο τρόπος ζωής, τα παιδιά περνούν περισσότερο χρόνο σε κοντινές δραστηριότητες και λιγότερες ώρες σε εξωτερικούς χώρους, και σε συνδυασμό με άλλους κληρονομικούς και περιβαλλοντικούς παράγοντες, εκτιμάται ότι 5 δισεκατομμύρια άνθρωποι θα επηρεαστούν από τη μυωπία έως το 2050.
Σχολιάζοντας τους νέους σκελετούς, ο Tom Wolfenden, διευθυντής της Wolf Eyewear, δήλσε: «Με τη μυωπία να γίνεται πιο συχνή στα μικρότερα παιδιά και ως γονέας, ήθελα να αναπτύξω γυαλιά που λειτουργούν με φακούς για να επιβραδύνουν ή να σταματήσουν την ανάπτυξη της πάθησης».
Η Hoya κυκλοφόρησε τον φακό της για τη μυωπία στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία νωρίτερα φέτος, με τον Andrew Sanders, επαγγελματικό διευθυντή υπηρεσιών στη Hoya UK, να σχολιάζει: «Ανυπομονούμε πραγματικά να δούμε τη διαφορά που θα κάνει».
Η Marcolin, μια κορυφαία εταιρεία στον κλάδο των γυαλιών, ανακοινώνει τριετή συνεργασία με την Treedom, μια παγκόσμια διαδικτυακή πλατφόρμα για την προώθηση της φύτευσης δένδρων και δασών παγκοσμίως, με στόχο να κάνει τον πλανήτη πιο πράσινο.
Η Marcolin επέλεξε, μαζί με την Timberland Eyewear, να συνεργαστεί με την Treedom για την ανάπτυξη βιώσιμων έργων, με συνεργάτες που ενδιαφέρονται για το μέλλον του πλανήτη. Η Timberland, μαζί με την Treedom, δεσμεύεται να φυτέψει 50 εκατομμύρια δένδρα σε όλον τον κόσμο έως το 2025. Οι δύο εταιρείες έχουν ήδη αρχίσει να φυτεύουν το «δάσος Timberland», στη βόρεια περιοχή του ποταμού Ντάκα στη Γκάνα, στο πλαίσιο του έργου «Great Green Wall» της Αφρικής.
Το Treedom.net είναι ο πρώτος ιστότοπος που επιτρέπει σε οποιονδήποτε να φυτέψει ένα δένδρο από απόσταση και να ακολουθήσει την ιστορία του. Κάθε δένδρο έχει μια διαδικτυακή σελίδα, γεωγραφικά τοποθετημένη και φωτογραφημένη, με τακτικές ενημερώσεις που δημοσιεύονται σε ένα διαδικτυακό ημερολόγιο.
Η Treedom έχει φυτέψει μέχρι σήμερα πάνω από 2 εκατομμύρια δένδρα, με την υποστήριξη περισσότερων από 120.000 αγροτών, σε 17 χώρες παγκοσμίως.
Χάρη στη σταθερή σχέση της με την Timberland Eyewear, η Marcolin θα υποστηρίξει τη φύτευση 10.000 δένδρων από την Treedom.
Η Lozza, η παλαιότερη μάρκα του ομίλου De Rigo, μπαίνει στο ειδικό μητρώο ιστορικών ιταλικών brands. Ένα διάσημο βραβείο που αποτίνει φόρο τιμής στην εξαιρετική περιπέτεια της μάρκας, που ιδρύθηκε το 1878, έγραψε την ιστορία των γυαλιών στην Ιταλία και στον κόσμο και συνεχίζει να προσδίδει, ακόμη και σήμερα, ποιότητα και δημιουργικότητα μέσα από τις συλλογές της, με προτάσεις εμπνευσμένες από την παράδοση, αλλά πάντα σύγχρονες και καινοτόμες.
Μεταξύ των παραγόντων που οδήγησαν στην επιτυχία της Lozza με την πάροδο του χρόνου είναι η πρωτοκαθεδρία στη χρήση του celluloid, ενός πλαστικού υλικού αιχμής που προέρχεται από κυτταρίνη.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι με αυτή τη νέα αναγνώριση για τη Lozza, μια μάρκα που με υπερηφάνεια και μεγάλο σεβασμό φέρναμε στον όμιλο De Rigo πριν από σχεδόν 40 χρόνια» σχολιάζει η BarbaraDeRigo, Chief Marketing Officer. «Η Lozza αντιπροσωπεύει πάντα ένα σημείο υπερηφάνειας και αναφοράς για ολόκληρο τον τομέα των ιταλικών γυαλιών. Αισθανόμαστε μια βαθιά ευθύνη απέναντι σε αυτό το εμπορικό σήμα και η αναγνώριση της ιστορικής ιταλικής μάρκας μάς κάνει περισσότερο υπερήφανους που μπορούμε να την καθοδηγήσουμε ακόμη και σήμερα προς το μέλλον» προσθέτει η ίδια.
1615 - Murata (Ιαπωνία): Προφανώς ο Murata ήταν κάποτε προμηθευτής Shogun καθρεφτών. Άρχισαν να εργάζονται με γυαλιά το 1872.
1750 - Καταστήματα οπτικών Dolland and Aitchison (Αγγλία): Τα αναφέρουμε γιατί παρ' όλο που αγοράστηκαν από τους Boots Opticians το 2009, μερικά από τα αρχικά τους καταστήματα ενδέχεται να εξακολουθούν να βρίσκονται υπό τη διεύθυνση των Boots Opticians. Η Boots Optician είναι μέρος της οικογένειας εταιρειών De Rigo.
1777 - C.W.Dixey and Son (Ηνωμένο Βασίλειο): Πολλοί από εσάς γνωρίζετε αυτόν τον έμπορο λιανικής, καθώς πρόκειται για μια Trivia Question, ως τον παλαιότερο οπτικό λιανοπωλητή στον κόσμο. Έχουν κυκλοφορήσει το δικό τους επώνυμο προϊόν.
1792 - Ασφαλιστική εταιρεία Cigna: Δεν είναι «οπτική» εταιρεία, αλλά διαθέτει πρόγραμμα ασφάλισης οφθαλμικής φροντίδας.
1810 - L’amy Eyewear (Γαλλία): «Η οικογένεια Lamy ήταν μία από τις οικογένειες που συμμετείχαν στην ανάπτυξη της δεξιοτεχνίας που εμπλέκεται στην κατασκευή γυαλιών. Χάρη στον Louis Félix LAMY, γεννημένο στο Les Rousses (Jura) το 1779, η εταιρεία ιδρύθηκε το 1810. Στην αρχή, ο Louis Félix LAMY επικεντρώθηκε στην πώληση γυαλιών στην Ελβετία και την Ιταλία λόγω της εγγύτητάς τους. Οι συναλλαγές με αυτές τις άλλες χώρες έφεραν την επιχειρηματική διεθνή επιτυχία. Το 1879, ο εγγονός του, Auguste LAMY, προσχώρησε στην εταιρεία και άρχισε να εξάγει τα προϊόντα του παππού του στην Αυστραλία... Η εταιρεία L'amy εξακολουθεί να λειτουργεί σήμερα και έχει παρουσία στις Ηνωμένες Πολιτείες.
1816 - Fredrichs Optik (Γερμανία): Λιανοπωλητές χειροποίητων γυαλιών, με έξι τοποθεσίες στον κόσμο.
1830 Metzler (Κάτω Χώρες): Η METZLER έχει τις ρίζες της στο Παρίσι, όπου οι δραστηριότητές της ξεκίνησαν το 1830 και μεταφέρθηκαν στη Στουτγάρδη της Γερμανίας, από τον JP Metzler, το 1911. Με το τέλος της χιλιετίας, η METZLER Ιταλία ενσωματώθηκε σταθερά στη διάσημη περιοχή Cadore της εν λόγω χώρας. Μετά από 183 χρόνια, η σημερινή παγκόσμια έδρα βρίσκεται στην Ολλανδία