Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
Alcon-Total
previous arrow
next arrow

Στο οικονομικό συμπόσιο που έλαβε χώρα στη Βαρκελώνη από τις 16 έως τις 18 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η 36η συνάντηση Cercle d΄Economia, στην οποία παραβρέθηκαν γνωστά ονόματα του πολιτικού και επιχειρηματικού κόσμου όπως οι Pedro Sánchez, Mario Draghi, Yolanda Díaz, Pablo Casado, Ana Botín, Pablo Isla. Κύριο θέμα της συζήτησής τους ήταν οι δυνατότητες και οι δυσκολίες που υπάρχουν σήμερα για ανάπτυξη.

Στις 17 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η τελετή βραβείων, με μεγάλο νικητή του βραβείου José Manuel Lara (το πιο γνωστό βραβείο στον τομέα των επιχειρήσεων) να δίνεται στον CEO και ιδρυτή της εταιρείας Etnia Barcelona, David Pellicer. Η ανεξάρτητη εταιρεία από τη Βαρκελώνη, που ξεχωρίζει για τα ιδιαίτερα σχέδια και χρώματα στους σκελετούς, με την ταυτόχρονη χρήση άριστων και οικολογικών υλικών, φέτος κλείνει τα 21 χρόνια από τη δημιουργία της.

Με γραφεία στη Βαρκελώνη, το ΜαΪάμι, το Βανκούβερ και το Χονγκ-Κονγκ, κατατάσσεται σήμερα μεταξύ δεύτερης και τρίτης θέσης ανάμεσα στις εταιρείες οπτικών με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.

El Cercle d’Economia Grants David Pellicer, CEO and Founder of Etnia Barcelona, the José Manuel Lara Award | Community For Vision

Η εταιρεία Eyewear, η Marcolin και η Diesel ανακοίνωσαν τον τερματισμό της μακροχρόνιας συμφωνίας τους για τη διάθεση γυαλιών. Η μέχρι πρότινος συμφωνία κάλυπτε τον σχεδιασμό, την κατασκευή και την παγκόσμια διανομή γυαλιών ηλίου Diesel και σκελετών και είχε ξεκινήσει το 2010.

Σε σχετική ανακοίνωσή τους οι εταιρείες δήλωσαν: «Μετά από μια επιτυχημένη δεκαετή συνεργασία, οι δύο ομάδες συμφώνησαν αμοιβαία να τερματίσουν τη συμφωνία τους στις 30 Ιουνίου 2021».

Το χαρτοφυλάκιο της Marcolin περιλαμβάνει εμπορικές επωνυμίες όπως Web, Marcolin και Viva, καθώς και επωνυμίες με άδεια όπως Tom Ford, Guess, Adidas Originals, Adidas Sport, Moncler και Swarovski. Η εταιρεία διανέμει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 125 χώρες, μέσω του άμεσου δικτύου της και των παγκόσμιων συνεργατών της.

Η Marcolin έχει πραγματοποιήσει σειρά ενημερώσεων για τις συμφωνίες αδειοδότησης τους τελευταίους μήνες, με την πρόωρη ανανέωση της συμφωνίας της με το brand lifestyle, Guess, παρατείνοντας τη συνεργασία μέχρι το 2030 και τη λήξη συμφωνίας άδειας χρήσης με την Dsquared2 στις 30 Ιουνίου.

Marcolin and Diesel end eyewear licence agreement (aop.org.uk)

Ο ιταλικός οίκος  Fendi  και  η εταιρεία Thélios  ανακοίνωσαν αποκλειστική συνεργασία για τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την παραγωγή και τη διανομή της μάρκας γυαλιών Fendi. Η πρώτη κυκλοφορία αυτής της συνεργασίας ήταν η συλλογή Fall/Winter 2021, η οποία περιλαμβάνει γυαλιά ηλίου και γυαλιά οράσεως. Η συλλογή είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Fendi και στο Fendi.com, καθώς και στο δίκτυο διανομής του Thélios από τον Ιούλιο.

Σε σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία Thélios σημειώνει: «Η συνεργασία σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα και για τις δύο εταιρείες, που ενώνουν δυνάμεις για να ενισχύσουν το σκοπό της Fendi, την καθιέρωσή της ως ηγετική μάρκα στην κατηγορία των πολυτελών γυαλιών».

Ο Serge Brunschwig, διευθύνων σύμβουλος της Fendi, δηλώνει από την πλευρά του: «Είμαστε περήφανοι που ξεκινήσαμε αυτή τη νέα “περιπέτεια” με την Thélios, η οποία παράλληλα με τη Fendi, είναι πραγματικά αφοσιωμένη στη δημιουργικότητα και την καινοτομία. Είμαι βέβαιος ότι αυτή η νέα συνεργασία θα σηματοδοτήσει ένα επιτυχημένο νέο κεφάλαιο της μακράς ιστορίας της Fendi στα γυαλιά».

https://www.visionmonday.com/business/article/fendi-and-thlios-sign-exclusive-licensing-agreement/

Εάν η γνώση είναι ισχυρός παράγοντας, τότε η παρατηρούμενη αύξηση της εκπαίδευσης στα οπτικά καταστήματα θα ενδυναμώσει τα άτομα και την ποιότητα της εργασίας τους σημειώνει η εκπαιδεύτρια Virgilia Readett. Τα κίνητρα για εκπαίδευση και η απίστευτη αφομοίωση της οπτικής βιομηχανίας θα είναι μερικά από τα θετικά στοιχεία που θα προκύψουν λόγω της κατάστασης που διανύουμε.

Ως παράδειγμα αυτού αναφέρει τον ιδρυτή και διευθυντή του Australasian College of Optical Dispensing (ACOD), James Gibbins, ο οποίος εξηγεί ότι το κολέγιο σημειώνει αύξηση των εγγραφών κάθε χρόνο από τότε που ξεκίνησε πριν από πέντε χρόνια, παρ' όλο που υπήρξαν μέτριες επιδόσεις για ένα μεγάλο μέρος του 2020, λόγω της COVID-19.

Ιδιαίτερα από τον Οκτώβριο τα ποσοστά εγγραφής έχουν βελτιωθεί λόγω του προγράμματος υποστήριξης για την πρακτική άσκηση της Ομοσπονδιακής Κυβέρνησης (Boosting Apprenticeship Commencements - BAC) και η συγκεκριμένη τάση συνεχίζεται σήμερα.

Πώς έχουν, όμως, επηρεαστεί μεμονωμένοι σπουδαστές; Για πολλούς τα κίνητρα κατάρτισης σημαίνουν ευκαιρία για εκπαίδευση που ίσως δεν είχαν ή, τουλάχιστον, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.

Παράλληλα, όπως υποστηρίζει ο κ. Gibbins, «εάν αυξήσουμε τη βάση δεξιοτήτων, επιλέγοντας βοηθούς οπτικών για να γίνουν οπτικοί, οι πελάτες θα λάβουν πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση, οι επιχειρήσεις θα αυξήσουν τα ποσοστά πωλήσεων, μειώνοντας παράλληλα τις δαπάνες τους. Τα εργαστήρια φακών θα λαμβάνουν υψηλότερης ποιότητας παραγγελίες, μειώνοντας τα αιτήματα για αντικαταστάσεις και οι ίδιοι οι οπτικοί θα απολαμβάνουν αναμφίβολα υψηλότερο βαθμό εμπιστοσύνης, ικανοποίησης από την εργασία τους και αίσθηση επαγγελματισμού».

Αλλά γιατί είναι τόσο σημαντική και συναρπαστική μια τέτοια εξέλιξη; Μα, βέβαια, λόγω της ποιότητας της υπηρεσίας που θα λαμβάνουν οι πελάτες. «Ο λόγος που κάνουμε αυτό που κάνουμε είναι να βοηθήσουμε την ευρύτερη κοινότητα να αποκτήσει πρόσβαση σε υπηρεσίες που θα τη βοηθήσει να αποκτήσει καλύτερη όραση. Το μέλλον της οπτικής είναι πράγματι λαμπρό, για επιχειρήσεις, εργοδότες, υπαλλήλους και πελάτες» καταλήγει ο J. Gibbins.

Training surge – a ray of light for optical dispensing - Insight (insightnews.com.au)

Η OutsideClinic ανακοίνωσε την πρόθεσή της να προσλάβει 50 οπτομέτρες τους επόμενους 12 μήνες, καθώς αυξήθηκε η ζήτηση των  υπηρεσιών της  κατά 50% από τις αρχές του έτους. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι η επέκταση της ομάδας της θα βελτιώσει την εμβέλεια των ραντεβού.

Η OutsideClinic πρόσθεσε, επίσης, ότι η αύξηση της ζήτησης ήρθε ως αποτέλεσμα της προτίμησης των ασθενών για κατ' οίκον επισκέψεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ιδιαίτερα αυτών που ήταν άνω των 65 ετών.

Ο Richard Gibson, διευθύνων σύμβουλος της OutsideClinic, δήλωσε σχετικώς: «Με τον πληθυσμό άνω των 65 ετών να αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά, αναμένουμε ότι η ζήτηση για τις υπηρεσίες οπτομετρίας κατ΄ οίκον θα αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια και είναι ζωτικής σημασίας να μπορέσουμε ανταποκριθούμε, ενώ συνεχίζουμε να παρέχουμε φροντίδα υψηλής ποιότητας των ματιών στους ασθενείς μας».

Recruitment drive to meet growth in demand at OutsideClinic - Optician (opticianonline.net)