Ο εκδοτικός οίκος Penguin Random House έχει δωρίσει ηχητικά βιβλία στη βιβλιοθήκη του Βασιλικού Εθνικού Ινστιτούτου Τυφλών (RNIB), η οποία περιλαμβάνει πλέον περισσότερους από 33.000 τίτλους.
Μια συλλογή από 6.000 βιβλία, τα οποία περιλάμβαναν μυθιστορήματα των JamesPatterson, LeeChild και SophieKinsella, θα προστεθούν στη φιλανθρωπική οργάνωση.
Η Anna Taylor, πρόεδρος του RNIB, δήλωσε σχετικώς: «Τα ηχητικά βιβλία είναι απαραίτητα για χιλιάδες τυφλούς και άτομα με προβλήματα όρασης σε όλη τη χώρα, οι οποίοι, όπως και εγώ, απολαμβάνουν να ακούνε μια καλή ιστορία».
Πρόσθεσε, δε, ότι τον περασμένο χρόνο η φιλανθρωπική οργάνωση παρείχε 1,33 εκατομμύρια ηχητικά βιβλία σε τυφλούς και σε άτομα με προβλήματα όρασης.
Η εταιρεία Coral Eyewear συνεργάστηκε με τη σειρά ηλεκτρικών μηχανοκίνητων αθλημάτων Extreme E.
Μέσω της συνεργασίας, η Coral Eyewear θα προμηθεύει γυαλιά ηλίου κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα δίχτυα ψαρέματος στο προσωπικό της Extreme E, για χρήση κατά τη διάρκεια του επερχόμενου Ocean X Prix στη Σενεγάλη.
Το επίκεντρο της σειράς ηλεκτρικών μηχανοκίνητων αθλημάτων είναι να επισημανθεί η «καταστροφή που προκαλείται από πλαστικά απόβλητα στη θάλασσα και στην ξηρά», με διαγωνισμούς που διεξάγονται σε περιβάλλοντα σε όλο τον κόσμο που έχουν επηρεαστεί από την κλιματική αλλαγή.
Ο Ali Russell, επικεφαλής του τμήματος Μάρκτινγκ της Extreme E, δήλωσε σχετικώς: «Είναι σημαντικό να συνεργαστούμε με ανθρώπους και εταιρείες που μοιράζονται τις ίδιες αξίες με εμάς. Είμαστε επομένως χαρούμενοι που η Coral Eyewear θα μας προμηθεύει προϊόντα από τη φανταστική γκάμα γυαλιών ηλίου της».
«Τα γυαλιά ηλίου της Coral Eyewear δεν είναι μόνο υπέροχα και θα εκτιμηθούν πάρα πολύ από την ομάδα Extreme E, αλλά η εταιρεία αντιμετωπίζει πραγματικά ένα ζήτημα που όλοι πρέπει να γνωρίζουμε και αυτό είναι το ότι φροντίζει τους ωκεανούς μας, απαλλάσσοντάς τους από πλαστικά απορρίμματα» πρόσθεσε ο Russell.
Σε συνεργασία με τον Ιταλό κατασκευαστή Aquafil, η Coral Eyewear μετατρέπει τα εγκαταλελειμμένα δίχτυα ψαρέματος σε σφαιρίδια, τα οποία στη συνέχεια διαμορφώνονται σε σκελετό γυαλιών.
Το 2021 είναι έτος επετειακό για την εταιρεία Βαϊράμογλου ΑΒΕΕ, καθώς συμπληρώνει 90 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1931 από τον Αλέξανδρο Βαϊράμογλου και, μέσα από τη μακρόχρονη επιτυχημένη πορεία της, εξελίχθηκε σε μια από τις κορυφαίες εταιρείες οπτικών στην Ελλάδα, κατέχοντας μάλιστα την πρώτη θέση στον κλάδο των οφθαλμικών φακών.
Η στρατηγική της Βαϊράμογλου ΑΒΕΕ επικεντρώνεται σε τρεις βασικούς πυλώνες: την ανάπτυξη και την ενδυνάμωση των συνεργατών της οπτικών, την παροχή προϊόντων υψηλής ποιότητας και αισθητικής στους πελάτες της και τη διαρκή εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού της.
Το δίκτυο της εταιρείας αριθμεί πάνω από 1.500 συνεργάτες και στόχος της Βαϊράμογλου ΑΒΕΕ είναι η συστηματική και συνεχής εκπαίδευσή τους στις νέες τεχνολογικές εξελίξεις και στις τάσεις στον χώρο της οπτικής επιστήμης. Επιπλέον, η εταιρεία στηρίζει ποικιλοτρόπως το δίκτυο των συνεργατών της, παρέχοντάς τους τα απαραίτητα εφόδια ώστε να εξυπηρετήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους περισσότερους από 1εκατομμύριο διοπτροφόρους πελάτες τους ανά έτος.
Παράλληλα, ενισχύονται συνεχώς οι επενδύσεις σε πρωτοποριακές, καινοτόμες, τεχνολογίες, με σταθερό γνώμονα την ποιότητα και στόχο την πρόληψη, τη διόρθωση και την προστασία από τους κινδύνους της οπτικής υγείας των πελατών της. Από το 1972, ως επίσημος διανομέας της Essilor, του παγκόσμιου ηγέτη στον κλάδο των οφθαλμικών φακών, η Βαϊράμογλου ΑΒΕΕ έχει συνεισφέρει στην ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς των οφθαλμικών φακών, μέσα από την εφαρμογή πιστοποιημένων παραγωγικών διαδικασιών και την παρουσίαση καινοτόμων τεχνολογιών, όπως: τη νέα γενιά πολυεστιακών φακών VariluxXSeries®, τους προηγμένους φωτοχρωμικούς φακούς Transitions™, τους ειδικά σχεδιασμένους φακούς Eyezen™, για όραση μπροστά από οθόνες και τις πρωτοποριακές επιστρώσεις Crizal®, για διαύγεια όρασης κάθε στιγμή.
Την ίδια στιγμή η εταιρεία Βαϊράμογλου ΑΒΕΕ φροντίζει για την ευημερία και την εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού της, προάγοντας τον σεβασμό, την εμπιστοσύνη και τις ίσες ευκαιρίες για όλους -αξίες που καλλιεργούνται και εξελίσσονται ανελλιπώς από τις διαδοχικές γενιές των εργαζομένων της.
Αναφερόμενος στα επόμενα βήματα της εταιρείας, o Γρηγόρης Παπαδάκης, διευθύνων σύμβουλος της Βαϊράμογλου ΑΒΕΕ, σημείωσε: «Φέτος η Βαϊράμογλου ΑΒΕΕ συμπληρώνει 90 χρόνια πρωτοπορίας, συνέπειας και επιτυχιών. Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας μας και στους συνεργάτες μας, η αφοσίωση και ο επαγγελματισμός των οποίων συνέβαλαν καθοριστικά στο να αποτελούμε σήμερα κορυφαία επιλογή των καταναλωτών, αλλά και στην Essilor, για τη διαρκή στήριξη και εμπιστοσύνη, που αποτέλεσαν βασικό πυλώνα της επιτυχίας μας. Στόχος μας για την επόμενη 3ετία, είναι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους συνεργάτες και στους καταναλωτές μας τους πιο εξελιγμένους ποιοτικά φακούς, ενισχύοντας την αποστολή μας: Καλύτερη όραση για μια καλύτερη ζωή! Θα συνεχίσουμε να είμαστε το σημείο αναφοράς για την καινοτομία στην ελληνική αγορά, επενδύοντας σε πρωτοποριακές τεχνολογίες όπως η νέα γενιά φακών Crizal, αξιοποιώντας νέες παραγωγικές διαδικασίες και μηχανολογικό εξοπλισμό πιστοποιημένα από την Essilor».
Ο Marco Caccini, επικεφαλής του Essilor Group για τη Νότια Ευρώπη σχολίασε από την πλευρά του: «Η Βαϊράμογλου και η Essilor συνεργάζονται με επιτυχία για σχεδόν μισό αιώνα, με κοινό πάθος και δέσμευση για την ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς, μέσα από την καινοτομία και με γνώμονα την ικανοποίηση των οπτικών αναγκών κάθε καταναλωτή. Η ελληνική αγορά έχει αποδείξει την ανθεκτικότητά και τις δυνατότητές της μέσα από δύσκολους καιρούς και σίγουρα θα συνεχίσουμε να τη στηρίζουμε, καθώς βρίσκεται όχι μόνο στα πλάνα μας, αλλά κυρίως στην καρδιά μας. Εύχομαι τα καλύτερα στον συνεργάτη μας Baϊράμογλου για την επέτειο των 90 χρόνων του!».
Κατά τη σύγκριση των οπτικών πωλήσεων στη Ν. Υόρκη κατά τη διάρκεια της 20ής εβδομάδας του 2021 (10-16 Μαΐου) με την ίδια χρονική περίοδο το 2020, τα ακαθάριστα έσοδα που αναφέρθηκαν δείχνουν σημαντική βελτίωση σε σχέση με το προηγούμενο έτος, όταν βρισκόμασταν εν μέσω πανδημικών διακοπών. Τα ακαθάριστα έσοδα για την 20ή εβδομάδα του 2021 έφτασαν επίσης σε υψηλότερο επίπεδο από αυτά που προέκυψαν από τις οπτικές πωλήσεις κατά την ίδια χρονική περίοδο πριν από δύο χρόνια το 2019.
Κατά τη διάρκεια της προηγούμενης εβδομάδας (10-16 Μαΐου) οι οπτικές πωλήσεις και στις πέντε επιχειρηματικές κατηγορίες συνέχισαν τις μειώσεις που αντιμετωπίζουν για περισσότερο από έναν μήνα.
Κατά τη σύγκριση των οπτικών πωλήσεων της περασμένης εβδομάδας με εκείνες της προηγούμενης εβδομάδας, οι αλλαγές στο ποσοστό δείκτη κυμαίνονταν από επίπεδες για πωλήσεις φακών επαφής έως -3 index points για ζεύγη φακών επαφής.
Τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες οι οπτικές πωλήσεις μειώθηκαν (εκτός από τους φακούς επαφής). Από την αρχή της τελευταίας περιόδου των τεσσάρων εβδομάδων, οι μειώσεις των οπτικών πωλήσεων κυμαίνονταν από μόνο -2 index points για εξετάσεις/διαθλάσεις έως -7 index points για ζεύγη φακών. Οι φακοί επαφής, οι οποίοι συχνά παρουσιάζουν αντίστροφη αναλογία σε όλες τις άλλες κατηγορίες, αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 3 μονάδες τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες, ωστόσο παραμένουν στο χαμηλότερο επίπεδο δείκτη και στις τέσσερις κατηγορίες που παρακολουθούνται.
Η εταιρεία EssilorLuxottica ανακοίνωσε ότι θα συμμετάσχει από τις 2-5 Ιουνίου στην έκθεση Vision Expo East, που θα πραγματοποιηθεί στη Φλόριντα των ΗΠΑ. Πρόκειται για την πρώτη εμφάνισή της σε έκθεση μετά τη σύμπραξη των δύο μεγάλων εταιρειών.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση των υπευθύνων, ο σχεδιασμός του περιπτέρου θα θυμίζει έναν προηγμένο τεχνολογικά χώρο, όπου θα υπάρχει πληθώρα οπτικών μηχανημάτων της εταιρείας και θα δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη γνωστή πλέον μοναδική τεχνολογία των φωτοχρωμικών transition.
Επίσης, θα δίνεται η δυνατότητα επιλογής στους επισκέπτες είτε να παρευρίσκονται φυσικά, είτε μέσω του υπολογιστή τους, χωρίς οι δεύτεροι να υστερούν των δυνατοτήτων που θα έχουν οι πρώτοι, καθότι είναι όλα έτσι οργανωμένα όπου και από απόσταση θα μπορεί κάποιος να δει τις συλλογές των εταιρειών που ανήκουν στον όμιλο , όπως και να δοκιμάσει προγράμματα της εταιρείας, όπως το EssilorLuxottica 360 κ.ά.
Στόχος της εταιρείας με αυτή την πρώτη εμφάνιση είναι να τονίσει τις συνεχείς προσπάθειές της για ανάπτυξη στην εποχή μετά την πανδημία.