Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
Alcon-Total
previous arrow
next arrow

H βιτρίνα του καταστήματος είναι το πρώτο σημείο στο οποίο ο καταναλωτής μπορεί να έχει μια εικόνα σχετικά με τα προϊόντα. Μια καλοφτιαγμένη βιτρίνα ελκύει τους καταναλωτές στο εσωτερικό ενώ ταυτόχρονα ενισχύει τη δύναμη των προϊόντων του καταστήματος.

Επικοινωνήστε μαζί μας για λεπτομέρειες.

 

 

Aποκλειστική διάθεση:

BF0094 C2Ευριπίδου 6 10559 Αθήνα
Τ. : + 30 210 32 50 101-2, + 30 210 32 45 530, 210 32 50 990
F: + 30 210 32 50701
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.,
www.sicaras.gr

Σύγχρονο, δυναμικό και πρακτικό το νέο site μας είναι απόλυτα καινοτόμο ως προς τον σχεδιασμό, τις δυνατότητες και την παρουσίαση των πληροφοριών. Το www.sicaras.gr προσφέρει στους χρήστες εύκολη πλοήγηση, διαθέτει εύκολο μενού και όλες τις πληροφορίες που θα χρειαστείτε για τη γκάμα των προϊόντων μας.

Παράλληλα λειτουργεί και η πλατφόρμα για τους επαγγελματίες, που διευκολύνει τη συνεργασία μας.

Συγκεκριμένα σας δίνει τη δυνατότητα με τη χρήση των προσωπικών κωδικών σας να πραγματοποιήσετε όλες σας τις αγορές με ευκολία και άνεση. Επισκεφτείτε το!

BF0094 C2Ευριπίδου 6 10559 Αθήνα
Τ. : + 30 210 32 50 101-2,  + 30 210 32 45 530, 210 32 50 990
F: + 30 210 32 50701
E: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.,
www.sicaras.gr

Οι απαιτήσεις του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου μετέτρεψαν τις βιομηχανίες οπτικών γυαλιών  των συμμαχικών χωρών από βιοτεχνίες trial-and-error μικρής κλίμακας σε επιχειρηματικούς κολοσσούς.

Τόσο η Βρετανία όσο και οι Ηνωμένες Πολιτείες μπήκαν στον Πόλεμο εξαρτώμενες εντελώς από τις εισαγωγές εκλεκτού γερμανικού οπτικού γυαλιού, με λίγη επιστημονική ή κατασκευαστική εμπειρογνωμοσύνη. Ωστόσο, τα αιτήματα του Πολέμου πυροδότησαν και μετέτρεψαν αυτές τις χώρες σε αυτάρκεις προμηθευτές, βελτιώνοντας την επιστήμη του γυαλιού.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, ειδικότερα, βασικός «παίκτης» στα δρώμενα ήταν ένας ευέλικτος νεαρός υπάλληλος στο Γεωφυσικό Εργαστήριο του Ιδρύματος Carnegie, στην Ουάσιγκτον DC, ο οποίος, συμπτωματικά, αργότερα θα γίνει ο δεύτερος πρόεδρος της νεοσύστατης Οπτικής Εταιρείας της Αμερικής.

Για το μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας της οπτικής, το βασικό υλικό ήταν το «γυαλί υψηλής ποιότητας». Και το 1914, όταν ξέσπασε ο Μεγάλος Πόλεμος, το μεγαλύτερο μέρος του γυαλιού υψηλής ποιότητας στον κόσμο προήλθε από τη Γερμανία.

Δεν ήταν πάντα όμως έτσι. Για πολλά από τα προηγούμενα 100 χρόνια το οπτικό γυαλί προήλθε κυρίως από δύο άλλες χώρες: το Ηνωμένο Βασίλειο, μέσω της εταιρείας Chance Brothers στο Μπέρμιγχαμ και τη Γαλλία, μέσω της εταιρείας Parra Mantois et Cie στο Παρίσι (όπου η εγχώρια βιομηχανία είχε αυξηθεί κατά τη διάρκεια των βρετανικών αποκλεισμών των προηγούμενων Ναπολεόντιων Πολέμων).

Όλα αυτά άλλαξαν απότομα με τη δουλειά των Carl Zeiss, Ernst Abbe και Otto Schott στην Τζένα της Γερμανίας, στα τέλη του 1800, η ​​οποία κορυφώθηκε το 1886 με την παραγωγή τεχνικού γυαλιού πρωτοφανούς, εξαιρετικά αξιόπιστης οπτικής ποιότητας. Τα «γυαλιά Jena» αποδείχθηκαν τόσο ανώτερα που το κέντρο οπτικής ποιότητας μετατοπίστηκε γρήγορα στη Γερμανία και άλλες χώρες άρχισαν να βασίζονται στις γερμανικές εισαγωγές οπτικού γυαλιού. Μέχρι το 1912, όπως ανέφερε το περιοδικό Nature σε ένα τεύχος του 1915, η Γερμανία εξήγαγε ετησίως 176.400 κιλά «άλλου οπτικού γυαλιού», με περισσότερο από το 25% εξ αυτού να αποστέλλεται μόνο στη Βρετανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν εισήλθαν στον ευρωπαϊκό πόλεμο μέχρι τις 6 Απριλίου 1917. Ο πόλεμος της Ευρώπης είχε ήδη διακόψει τις εισαγωγές οπτικού γυαλιού από τις ΗΠΑ, τόσο από τη Γερμανία όσο και από άλλες χώρες. Μέχρι την άνοιξη του 1917, αρκετές αμερικανικές εταιρείες είχαν καταβάλει προσπάθειες να δημιουργήσουν τις δικές τους δυνατότητες οπτικού γυαλιού, με μικτά αποτελέσματα. Μία εταιρεία, η Bausch & Lomb (B&L), έβγαζε έναν τόνο γυαλιού κάθε μήνα, που περιγράφεται ως «καλής οπτικής ποιότητας», κυρίως για τη δική της επιχείρηση οπτικών οργάνων.

Ωστόσο, οι προσπάθειες άλλων κατασκευαστών γυαλιού και του Γραφείου Προτύπων των ΗΠΑ ήταν πολύ μικρότερες σε κλίμακα και κυρίως πειραματικές.

How the Great War Changed the Optics Industry | Optics & Photonics News (osa-opn.org)

Με τις απαιτήσεις της COVID-19 να επηρεάζουν ακόμη τα ταξίδια, η Specsavers καλωσόρισε τη νεότερη ομάδα των αποφοίτων οπτομετρών σε όλη την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.

Το διήμερο γεγονός ήταν η πρώτη φορά που επιχειρήθηκε από την εταιρεία. Η συμμετοχή σε αυτές τις εκδηλώσεις επέτρεψε επίσης στους αποφοίτους να δικτυωθούν με τους τοπικούς συναδέλφους τους, καθώς και να λάβουν εκπαίδευση και πόρους από την ομάδα υποστήριξης της εταιρείας στη Μελβούρνη.

Παρά τη διακοπή που επέβαλε η πανδημία, οι αριθμοί αποφοίτων του τρέχοντος έτους είναι συγκρίσιμοι με τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, ο διευθυντής επικοινωνιών της Specsavers, Charles Hornor, δήλωσε ότι η πρόσληψη περιορίζεται από τον αριθμό των οπτομετρών που αποφοιτούν από τα πανεπιστήμια. Είπε ότι η απόκτηση 120 αποφοίτων από την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία ήταν σημαντικό επίτευγμα, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες συνθήκες.

«Ο ανταγωνισμός για την πρόσληψη αποφοίτων οπτομετρών είναι σκληρός και ανυπομονούμε να διατεθεί μεγαλύτερη ομάδα αποφοίτησης τα επόμενα χρόνια», είπε.

«Είναι μια ανταγωνιστική αγορά για αποφοίτους, τόσο σε κεντρικές όσο και σε περιφερειακές τοποθεσίες, η οποία επαληθεύει το μήνυμά μας ότι χρειαζόμαστε περισσότερους φοιτητές οπτομετρίας που έρχονται μέσω του συστήματος για να υποστηρίξουν τις ανάγκες πρόσληψης του κλάδου».

Το πρόγραμμα «Specsavers Graduate» αποτελεί μοναδική ευκαιρία, με το δομημένο, διετές πρόγραμμα ανάπτυξης κλινικών και εμπορικών γνώσεων που παρέχει στους αποφοίτους,  να αναπτύξουν τις κλινικές δεξιότητες και την εμπειρογνωμοσύνη τους. Το πρόγραμμα προσφέρει έναν συνδυασμό επαγγελματικών εκδηλώσεων, μαθημάτων και εμπειριών για τον εμπλουτισμό της προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης των αποφοίτων.

Specsavers inducts 2021 graduates in new-look event - Insight (insightnews.com.au)

Το Vision Council δημοσίευσε τα αποτελέσματα της έρευνας για τις υπηρεσίες παροχής φροντίδας της υγείας των ματιών για τον Φεβρουαρίου 2021, η οποία περιλάμβανε περισσότερους από 1.700 επαγγελματίες υγείας των ματιών.

Η έρευνα ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2020 και διεξάγεται σε συνεχή βάση για την παρακολούθηση της κατάστασης της οπτικής βιομηχανίας, ρωτώντας τους ερωτηθέντες σχετικά με τις επιχειρηματικές συνθήκες (συμπεριλαμβανομένου του αριθμού των οφθαλμικών εξετάσεων και του προγραμματισμού/παρακολούθησης των εσόδων και του προσωπικού) σε σύγκριση με έναν τυπικό μήνα πριν από την πανδημία Covid-19.

Η τελευταία έρευνα περιελάμβανε ειδική ενότητα για θέματα που σχετίζονται ειδικά με την Covid-19, συμπεριλαμβανομένων εμβολιασμών, προφυλάξεων ασφαλείας και επιχειρηματικής βοήθειας.

«Τα αποτελέσματα του Φεβρουαρίου ακολουθούν στενά αυτό που είδαμε τον Ιανουάριο, με πάνω από το ήμισυ των οπτομετρικών πρακτικών και των οπτικών λιανοπωλητών να αναφέρουν μειώσεις στις επιχειρήσεις σε σύγκριση με έναν τυπικό μήνα. Οι κάτοχοι πρακτικών αναφέρουν ότι έχουν αναζητήσει και λάβει υποστήριξη για να συμπληρώσουν τα χαμένα επιχειρηματικά τους έσοδα, με το 72% να υποβάλλει αίτηση για κάποιο είδος βοήθειας», λέει η Alysse Henkel, διευθυντής ερευνητικών δεδομένων και αναλυτικών στοιχείων της TVC.

Το Πρόγραμμα Προστασίας Paycheck (PPP) ήταν μια κοινή πηγή υποστήριξης, με σχεδόν όλους τους ιδιοκτήτες να αναφέρουν ότι λαμβάνουν κεφάλαια μετά την υποβολή αίτησης. Συνολικά, τα προγράμματα κρατικής και ιδιωτικής βοήθειας έχουν παράσχει πολύ απαιτούμενους πόρους που αντιστοιχούν στο 10%, περίπου, των τυπικών ετήσιων εσόδων των πρακτικών. Τα πιο ελπιδοφόρα νέα σε αυτήν την αναφορά είναι σχετικά με τους εμβολιασμούς: οι πάροχοι οφθαλμικών ειδών ανέφεραν πολύ υψηλό ποσοστό εμβολιασμού (70%). Ωστόσο, οι περισσότεροι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι υπήρχε κάποια διστακτικότητα να λάβουν το εμβόλιο Covid μεταξύ τουλάχιστον μερικών από τους συναδέλφους τους.

Eyecare Business - The Vision Council Releases Latest Eyecare Provider Insights