Polaroid
Johnson&Johnson
Bairamoglou-Essilor
images/Unilens_1048x300_IconBoost.jpg
Alcon-Total
optometrynews_1048X300.jpeg
previous arrow
next arrow

Ο βραβευμένος μη κερδοσκοπικός οργανισμός GLAM4GOOD έχει δημιουργηθεί με στόχο την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των απλών ανθρώπων. Έχει συστήσει προγράμματα ψυχολογικής ενδυνάμωσης, καθώς και προγράμματα παροχής ρούχων και προϊόντων ομορφιάς σε οικονομικά ευάλωτους ανθρώπους.

Η γνωστή εταιρεία Marchon NYC, γνωρίζοντας τη δράση του οργανισμού, αποφάσισε να συνεργαστεί μαζί τους δωρίζοντας σκελετούς οράσεως και ηλίου με στόχο τη διάθεσή τους σε αυτούς που έχουν ανάγκη.

Η συνεργασία αυτή όμως δε σταματά εκεί, καθώς η Marchon NYC, μέσω της VSP Eyes of Hope, θα δώσει τη δυνατότητα στον οργανισμό GLAM4GOOD να παρέχει δωρεάν οπτομετρικό έλεγχο σε όποιον χρειάζεται, μέσα από τοπικά οπτομετρικά κέντρα.

Marchon NYC Eyewear and GLAM4GOOD Announce Partnership for 2021 | INVISIONMAG.COM

Το κορυφαίο παγκόσμιο event του Super Bowl, παρά τις πρωτόγνωρες συνθήκες που επιβάλλει η πανδημία Covid-19, θα λάβει χώρα την Κυριακή 7 Φεβρουαρίου στη Φλόριντα των ΗΠΑ.

Με αφορμή αυτό το γεγονός η γνωστή εταιρεία Etnia Barcelona, σε συνεργασία με τους διοργανωτές, ανακοίνωσε τη διεξαγωγή δωρεάν οπτομετρικών ελέγχων σε παιδιά και φοιτητές το Σάββατο 6 Φεβρουαρίου. Τους ελέγχους θα πραγματοποιήσουν πέντε οπτομέτρες από την περιοχή στον χώρο Bell Shoals Church και οι ανάγκες σε σκελετούς και φακούς που θα προκύψουν από τις μετρήσεις θα καλυφθούν από την εταιρεία.

Μέχρι στιγμής ήδη έχουν εγγραφεί 150 ενδιαφερόμενοι για μέτρηση, ενώ η σχετική λίστα συνεχώς μεγαλώνει!

BSB Church (bellshoals.com)

Ο κατασκευαστής τηλεοπτομετρίας Εyeoto σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τη χρηματοδότηση που έλαβε για να υποστηρίξει την έρευνα και ανάπτυξη προϊόντων, «τρέχοντας» ήδη ένα project 2,5 εκατ. λιρών, το οποίο αποσκοπεί στο να επιτρέψει τις υπηρεσίες απομακρυσμένης οπτομετρίας.

Ξεκινώντας από ένα project του Aston University School of Optometry, η εταιρεία αναπτύσσει υπηρεσίες τηλεοπτομετρίας και ειδικεύεται στην επεξεργασία εικόνας, στην οπτική των υπολογιστών, στα συστήματα eye-tracking, στη μηχανική εκμάθηση και στην τεχνητή νοημοσύνη.

Η επένδυση θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη των υφιστάμενων σειρών προϊόντων της Eyoto, η οποία σήμερα περιλαμβάνει την γκάμα προϊόντων eMap, που πραγματοποιεί ταχείες και λεπτομερείς  επιθεωρήσεις γυαλιών για εμπόρους λιανικής και κατασκευαστές.

Τα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν επίσης για την έρευνα σε νέες τεχνολογίες, ανέφερε η εταιρεία, η οποία θα επιτρέψει μεγαλύτερη πρόσβαση στη φροντίδα της όρασης και τους επαγγελματίες σε όλο τον κόσμο.

Η εταιρεία εργάζεται για την κυκλοφορία ενός νέου προϊόντος το οποίο θα επιτρέψει στους ασθενείς να υποβληθούν σε οφθαλμολογικές εξετάσεις από απόσταση, σε μια κίνηση που η εταιρεία αναμένει ότι θα «φέρει επανάσταση στη βιομηχανία».

Εκτός από την υποστήριξη της έρευνας και ανάπτυξης, η επένδυση θα επιτρέψει επίσης στην εταιρεία να δημιουργήσει νέες ευκαιρίες εργασίας.

Χρηματοδότηση παρέχεται από το Midlands Engine Investment Fund (MEIF) WM Equity Finance Fund, το οποίο διαχειρίζεται η εταιρεία επιχειρηματικών κεφαλαίων Midven, μαζί με τη Mercia Asser Management, το Future Fund και μια ακόμη ομάδα επενδυτών.

Αναφερόμενος στο επενδυτικό πλάνο, ο διευθύνων σύμβουλος της Eyoto, Carl Francis, σχολιάζει: «Εμείς στην Eyoto έχουμε όλα τα συστατικά για να γίνουμε μια σημαντική δύναμη στο εμβρυϊκό πεδίο της τηλεοπτομετρίας».

Eyoto secures £2.5 million investment (aop.org.uk)

Η εταιρεία Contact-lenses.gr πραγματοποιεί έναν σύντομο απολογισμό της δράσης της κατά το 2020, ενώ οριοθετεί και τους στόχου της νέας χρονιάς.

Ειδικότερα, η εταιρεία αναφέρει στη σχετική ανακοίνωσή της:

To 2020 αποτέλεσε αδιαμφισβήτητα την πιο περίεργη χρονιά από την έναρξη της Contact-lenses.gr, μιας εταιρείας που δεν παρέχει απλά καινοτόμα προϊόντα φακών επαφής, αλλά συνήθως διοργανώνει και συμμετέχει ενεργά σε ημερίδες και συνέδρια του επιστημονικού μας χώρου.

menicon

Τον Ιανουάριο συμμετείχαμε ενεργά στις δραστηριότητες της Menicon στο Opti Munich 2020, παρουσιάζοντας την πρωτοποριακή δράση Menicon Miru partners, με σκοπό την εκπαίδευση των συνεργατών μας με την οργάνωση καινοτόμων σεμιναρίων, workshop και ερευνητικών δραστηριοτήτων.

Μάλιστα, μετά από μήνες σχεδιασμού ξεκινήσαμε το Φεβρουάριο την πρώτη κλινική μελέτη στη χώρα μας με τη συμμετοχή έμπειρων εφαρμοστών φακών επαφής, που αφορούσε τη διόρθωση της πρεσβυωπίας με πολυεστιακούς φακούς επαφής.
Δυστυχώς, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών με την πανδημία COVID19, αναγκαστήκαμε να την καθυστερήσουμε, αλλά δε μείναμε με σταυρωμένα χέρια.

BCLA

Μεταφράσαμε φυλλάδια των Euromcontact / BCLA στα ελληνικά για τη σωστή ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τη χρήση και τη σωστή απολύμανση των φακών επαφής για τη μείωση του κινδύνου μετάδοσης του ιού και με χρήσιμες συμβουλές για τη λειτουργική και άνετη χρήση της μάσκας.

euromcontact

Η ενημέρωση του κοινού για το δίκτυο Menicon Miru Partners συνεχίστηκε με τη διαφημιστική καμπάνια των φακών επαφής μιας χρήσης Miru 1 Day με την εργονομική Flat Pack συσκευασία στο περιοδικό 2 BOARD blue issue του Αερολιμένα Αθηνών και στο περιοδικό ΔΙΑΚΟΠΕΣ.

miru

Αφουγκραζόμενοι τις δυσκολίες προσέλευσης των ασθενών σε κέντρα ελέγχου της όρασής τους δημιουργήσαμε έναν απλοποιημένο αλλά πρότυπο πίνακα οπτικής οξύτητας σε μέγεθος Α4, για χρήση στο σπίτι.

o a table

Οργανώσαμε με την αρωγή της Μenicon έξι σεμινάρια / webinars σχετικά με την εφαρμογή σκληρών αεροδιαπερατών φακών επαφής, αλλά και των κερατοκωνικών RoseK2 με τη συμμετοχή του Dr. Paul Rose, του εμπνευστή και σχεδιαστή τους και περισσσοτέρων από 1000 εφαρμοστών από όλη την Ευρώπη.

Paul Rose

Eπίσης, παρουσιάσαμε τους νέους φακούς της Menicon Freshcare aphakic, ειδικά σχεδιασμένους για τη διόρθωση της βρεφικής αφακίας, ενώ εξασφαλίσαμε την αποκλειστική διάθεση στην Ελλάδα του πρώτου "έξυπνου" φακού επαφής / αισθητήρα (FDA approved, CE mark) Sensimed Triggerfish, ο οποίος παρέχει τη δυνατότητα συνεχούς καταγραφής των διακυμάνσεων της ενδοφθάλμιας πίεσης του οφθαλμού (ocular volume changes) για 24 ώρες, ενός σημαντικού εργαλείου στη διάγνωση του γλαύκωματος ανοιχτής γωνίας.

Menicon Freshcare aphakicSensimed Triggerfish

 

Τέλος, είμαστε έτοιμοι για τη διάθεση στην Ελλάδα του πρώτου πολυεστιακού φακού μιας χρήσης με EDOF σχεδιασμό, που έχει αναπτυχθεί από το Brien Holden Vision Institute (BHVI) για τον έλεγχο της μυωπίας σε παιδιά.

1daypure

Απώτερος σκοπός όλων μας στην Contact-lenses.gr και για το 2021 είναι η αναβάθμιση των παροχών προς τους χρήστες φακών επαφής και η διασφάλιση της οφθαλμικής τους υγείας, που εγγυώνται τα κορυφαία προϊόντα της Ιαπωνικής εταιρείας Menicon.

Είστε Μenicon Partners γιατί οι λεπτομέρειες κάνουν την τελειότητα !

Με την εγγραφή σας στο b2b της εταιρείας https://b2b.contact-lenses.gr/ έχετε τη δυνατότητα να δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με όλα τα προϊόντα της Menicon καθώς και να παρακολουθείτε μελλοντικά webinars, να κατεβάζετε δημοσιεύσεις και άρθρα σχετικά με την επικαιρότητα και τους φακούς επαφής.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας :

  • e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • 2811103060 (contact-lenses.gr)
  • 6983195511 (Σοφία Αναστασιάδου)

Με εκτίμηση,

Η ομάδα της contact-lenses.gr

 

miru1month s

Miru 1 Month Menicon

Η EssilorLuxottica ανακοίνωσε τη συμφωνία συγχώνευσης μεταξύ των εταιρειών Essilor και Luxottica το 2017, η οποία πραγματοποιήθηκε το 2018 και σήμερα  παρουσιάζει το πρώτο κοινό προϊόν τους.

Η Essilor και η Luxottica συνεργάστηκαν για να φέρουν μια νέα γενιά καθαρών και διαβαθμισμένων φακών ηλίου Ray Ban στην αγορά των ΗΠΑ. Η κυκλοφορία, Ray Ban Authentic, συνδυάζει τους διάσημους σκελετούς της εν λόγω εταιρείας με τις τελευταίες οπτικές τεχνολογίες της Essilor, σύμφωνα με την εταιρεία.

Η EssilorLuxotica ανέφερε ότι θα προσφέρει premium και ελαφριούς φακούς οι οποίοι προσαρμόζονται στο σχήμα και την καμπυλότητα των σκελετών της Ray-Ban.

Αυτή η συλλογή περιλαμβάνει 1.400 συνδυασμούς σκελετών- φακών και θα κυκλοφορήσει στις 19 Ιανουαρίου 2021, σύμφωνα με την εταιρεία. Οι καταναλωτές μπορούν να περιμένουν από τη νέα σειρά να περιλαμβάνει την τεχνολογία Transitions, φωτοχρωμικούς φακούς και φίλτρα μπλε φωτός μαζί με άλλες καινοτομίες .

«Οι ανεξάρτητοι επαγγελματίες θα επιτύχουν, παρέχοντας στους ασθενείς τους στιλ και όραση με τη νέα σειρά που θα κυκλοφορήσει», δηλώνει σχετικώς ο Rick Gadd, πρόεδρος της Essilor North America.

Σύμφωνα με τον ιστότοπο EssilorLuxotica, ένα εικονικό εργαλείο δοκιμής θα είναι διαθέσιμο για τους καταναλωτές προκειμένου να επιλέξουν την εμφάνισή τους, σε λίγα μόνο βήματα, από το σπίτι τους. Επιπλέον, ένα εργαλείο που ονομάζεται Ray-Ban Remix θα επιτρέπει στους ασθενείς να εξατομικεύσουν την εμπειρία τους.

EssilorLuxottica launch first U.S. joint product after merger | Optometry Times